Billigste GRS skæfte, hvor?

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2029
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 337 times

Billigste GRS skæfte, hvor?

Indlæg af Tangloppen » 18. feb 2017, 14:43

Da det åbenbart er odiøst at tro at Magpuls Hunter 700L dukker op i EU inden for overskuelig fremtid, så tænker jeg at et GRS skæfte kan blive aktuelt, specielt da jeg opdagede at man kan få dem med LH RHinlet.
Men hvor opstøves de billigst i landet?
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Kras
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 278
Tilmeldt: 17. jun 2013, 15:07
Interesser: Riffelskydning, jagt, udstyr
Geografisk sted: Sydjylland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 32 times

Re: Billigste GRS skæfte, hvor?

Indlæg af Kras » 19. feb 2017, 10:11

Jeg har selv ledt efter bedste tilbud på GRS, men erfarede at de koster nøjagtig det samme alle steder om det er Norge, Sverige eller dk. De har jo nok ikke aftalte priser, da det vil være ulovligt, men forhandlerne tager jo nok bare det markedet er villig til at betale :biggrin: .. Jeg endte med at købe i Østjysk, da jeg fik lidt rabat der.

PS. Solgte dog mit igen efter 1 år, kunne ikke forliges med det assymmetriske greb. Min skydning har aldrig været ringere end med det skæfte/greb, så skiftede tilbage til mit gamle sako hunter skæfte igen. Men mange synes GRS er fantastiske så respekt for det, de passede bare ikke mig. Men det er super fede skæfter i super kvalitet!

A284win
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 286
Tilmeldt: 17. okt 2016, 17:40
Interesser: Skydning med 284win
Geografisk sted: Smidt på Falster
Has thanked: 71 times
Been thanked: 42 times

Re: Billigste GRS skæfte, hvor?

Indlæg af A284win » 19. feb 2017, 10:12

Jeg syntes Tikka sporter skæftet er lækkert. Ville gerne have sådan et til min victory

Besvar