Videokamera udlånes til at filme IPSC ! (SONY HXR-NX5E)

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
Honza
Newbie
Newbie
Indlæg: 21
Tilmeldt: 15. mar 2006, 15:06
Interesser: Foto&Video
Geografisk sted: NordSjælland
Geografisk sted: Nærum
Kontakt:

Videokamera udlånes til at filme IPSC ! (SONY HXR-NX5E)

Indlæg af Honza » 1. jun 2012, 09:30

Profesionel videocamera SONY HXR-NX5E

Under IPSC emne har jeg tidligere skrevet et indlæg om videokamera SONY HXR-NX5E - se her

Sagen er at jeg har sammen med Tim Andersen købt en utrolig lækker professionel videokamera SONY HXR-NX5E til dokumentation af diverse DSF aktiviteter. F.eks. IPSC riffel match optages den 2. og 3. juni 2012 og RoosterMountain 2012 i juli måned er bestemt også en oplagt emne til DSF videofilm. Vi mangler dog også andre discipliner på video – lidt i den stil som f.eks. video fra 2010 .

Det vil være en hjælp for mig, om der eventuelt findes andre, som har lyst til at hjælpe med optagelserne eller om nogle af jer har nogle spændende forslag til, hvordan vi skal promovere vores sport via videofilm.

Det er også meningen, at jeg gerne vil sammen med Tim stille kamera til rådighed til jer – medlemmer i DSF, så i selv kan være med til at lave noget spændende videofilm for at vise resten af Danmark, hvad vi står for i DSF.
Derfor vil jeg lige starte en debat, hvor i kan hjælpe mig at finde ud af, på hvilke vilkår og betingelser vil det være rimelig at leje videokamera ud.
Mindste dagspris for udlejningen hos de professionelle udlejnings firmaer ligger på 1000,-. Videokamera vil jeg kaskoforsikre i 3 år med selvrisiko på ca.2000,-/2500,- kr.

Jeg kan eventuelt hjælpe med optagelserne eller med redigering. Låner man derimod kamera uden mig som kameramand, kan jeg forestille mig et eller andet form for depositum. Ellers har jeg ikke noget imod, om man lejer kamera til nogle private optagelser – det har jeg dog ikke diskuteret med Tim, hvad han nu vil sige til ;-)

Men lad mig så høre, hvad i ellers har til at sige og om der er andre, der kan eventuelt hjælpe med selve produktionen til IPSC – Open riffel Danmark 2012 of Rooster Mountain 2012.

Hilsen Jan Rajchman

Besvar