Jeg overvejer kraftigt at sætte min K43 til salg (ny Ducati), men hvad ligger prislejet på for tiden?

Et forum for folk med interesse i våben & munition anvendt under de sidste verdenskrige.
Besvar
Hemlignisse
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 66
Tilmeldt: 25. mar 2009, 16:20
Interesser: riffelskydning
Geografisk sted: Fyn-

Jeg overvejer kraftigt at sætte min K43 til salg (ny Ducati), men hvad ligger prislejet på for tiden?

Indlæg af Hemlignisse » 16. apr 2019, 09:50

Hej
Jeg overvejer kraftigt at sætte min K43 til salg (ny Ducati), men hvad ligger prislejet på for tiden?
Det er en Walther, den er i pæn stand og skyder fint. Den har været nummerens, men der er slået andet nummer i rammen. Der medfølger et Apfeltor shooters kit og diverse andre reservedele. Er pt registreret som repeter på SKV.
Ved godt billeder siger mere, men det er bare lige for at danne mig et overblik over prisleje. Så kan billeder tilgå, når hun kommer til salg :smile:
Vedhæftede filer
IMAG2524.jpg
Senest rettet af Hemlignisse 18. apr 2019, 16:40, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Kar 98
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 26. mar 2004, 22:18
Interesser: Samler våben , jagt , Ammo , s
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 60 times
Been thanked: 138 times

Re: Jeg overvejer kraftigt at sætte min K43 til salg (ny Ducati), men hvad ligger prislejet på for tiden?

Indlæg af Kar 98 » 16. apr 2019, 20:40

Ca 10+ kg skudt fra hoften
Tomme hylstre og fyldte flasker gør mig glad

F U B A R
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1398
Tilmeldt: 9. apr 2008, 15:13
Interesser: WW2 våben long range shooting
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 196 times

Re: Jeg overvejer kraftigt at sætte min K43 til salg (ny Ducati), men hvad ligger prislejet på for tiden?

Indlæg af F U B A R » 16. apr 2019, 21:25

Skudt fra hoften :fun:
Hørt at de kan have lidt for vane at skyde sig selv i udu
Men har den holdt så længe sker det nok ej
Men nok bare et rygte håber jeg
I spent most of my money on beer , guns and women
The rest i just wasted!

Hemlignisse
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 66
Tilmeldt: 25. mar 2009, 16:20
Interesser: riffelskydning
Geografisk sted: Fyn-

Re: Jeg overvejer kraftigt at sætte min K43 til salg (ny Ducati), men hvad ligger prislejet på for tiden?

Indlæg af Hemlignisse » 18. apr 2019, 08:48

Tak for input :smile:

Det er korrekt at de kan gå i udu (ligesom alle andre skydere) hvis ikke man er lidt omhyggelig. Primært fordi låsen banker bagud, på grund af for højt tryk og til sidst ødelægger både bagenden af låsen men også styrerammen.
Derfor kan man købe et shooters kit fra Apfeltor, der regulerer gastrykket så den kun lige genlader og dermed ikke ødelægger sig selv :smile:
Men da den er registreret som repeter, er det jo slet ikke noget problem, for så fiser låsen ingen steder hen :fun:

Besvar