Lavt udgangstryk efter reperation på mit Kral Arms "Puncher Breaker" i kaliber 6.35mm?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Midal03
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 69
Tilmeldt: 13. feb 2011, 22:06
Interesser: Jagt, Skydning
Geografisk sted: Sjælland, Roskilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Lavt udgangstryk efter reperation på mit Kral Arms "Puncher Breaker" i kaliber 6.35mm?

Indlæg af Midal03 » 15. maj 2023, 14:04

Er der nogen der kan rådgive mig angående mit Kral Arms "Puncher Breaker" i kaliber 6.35mm?
Jeg har tidligere haft dobbeltladt hagl ind i løbet og bøjet ladegrebet i forsøget på at trykke haglene igennem.
Jeg har haft afmonteret løbet og udskiftet det gamle ladegreb med et nyt. Derefter har jeg skruet løbet på igen.

Når jeg efterfølgende afskyder det kommer haglene ud i en meget lav hastighed nærmest som hvis du kaster dem afsted ved håndkraft:)
Selv uden lyddæmper er der ikke noget knald/smæld når jeg skyder.

Hvad er årsagen og hvad kan jeg gøre?

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5163
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: lavt udgangstryk efter reperation

Indlæg af Ras.Killing » 15. maj 2023, 14:21

En utæthed et sted i systemet virker som det mest åbenlyse.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 651 times
Been thanked: 661 times

Re: lavt udgangstryk efter reperation

Indlæg af BentxBetjent » 15. maj 2023, 18:25

Nu kender jeg ikke opbygningen af en KRAL. Men det kunne tyde på at transferporten i piben er drejet ift. hvor luften kommer ind.
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

Midal03
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 69
Tilmeldt: 13. feb 2011, 22:06
Interesser: Jagt, Skydning
Geografisk sted: Sjælland, Roskilde
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Re: Lavt udgangstryk efter reperation på mit Kral Arms "Puncher Breaker" i kaliber 6.35mm?

Indlæg af Midal03 » 16. maj 2023, 11:18

Tak for jeres kommentarer.

Kender I til våbensmede i København/Roskilde / Køge området som reparerer PCP geværer?
Jeg har ringet til et par lokale jagtbutikker samt våbensmeden og det reparerer ikke PCP geværer.

Engfred

Re: Lavt udgangstryk efter reperation på mit Kral Arms "Puncher Breaker" i kaliber 6.35mm?

Indlæg af Engfred » 16. maj 2023, 14:51

Jeg har en Puncher Mega den er ret simpel

1. Hvis du har haft løbet af - transfor port ikke ud for hullet.
2. Hvis du har haft trykrør med ventilen af - Kan hullet fra ventilen op til transfer porten vende forkert.
4. Din hammer fjeder er ikke justeret op på stilleskruen efter du har udskiftet håndgrebet.
3. Så lige den med stikket i stikkontakten. Har du ved en fejl lukket ned for transferporten på stille hjulet?

Benchmark
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 53
Tilmeldt: 4. mar 2009, 00:06
Interesser: luftgevær
Geografisk sted: københavn
Has thanked: 10 times
Been thanked: 19 times

Re: Lavt udgangstryk efter reperation på mit Kral Arms "Puncher Breaker" i kaliber 6.35mm?

Indlæg af Benchmark » 16. maj 2023, 16:25

Midal03 skrev:
16. maj 2023, 11:18
Tak for jeres kommentarer.

Kender I til våbensmede i København/Roskilde / Køge området som reparerer PCP geværer?
Jeg har ringet til et par lokale jagtbutikker samt våbensmeden og det reparerer ikke PCP geværer.
Konkakt Match&Game i Greve , han er forhandler for Kral og kender måske en der fikser dem.

https://matchandgame.dk/da/

Besvar