HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 21. jan 2023, 15:12

Og fik også lavet et par bukke til den :smile:
Vedhæftede filer
ADE03304-01EF-4F41-BDDE-36EC7638B4C3.jpeg
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 24. jan 2023, 15:26

Dejligt vejr i dag, og tid til at få nogle flere hagl igennem henholdsvis ny HW og ny Crosman begge 2 har skudt under 100 skud indtil videre, undre mig lidt over forskellen på dem angående selve kammeret hvor man putter haglet i, på HW’eren skal man nærmest presse haglet ned hvorimod på Crosman’en der dumper det lige så fint ned af sig selv ? På HW’eren skyder jeg med H&N Baracuda Hunter, jeg prøvede først med JSB Exact men de strammede endnu mere og synes et fornemme at H&N hagl passer bedre i den ? På Crosman’en derimod dumper sådan et JSB 4,52mm hagl fint lige ned på plads af sig selv og det kan jeg egentlig rigtig godt lide..Begge to er efter min bedste vurdering fint velfungerende og hårdtskydende…skyder fint igennem en køkkenlåge på 25meters afstand :biggrin:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 24. jan 2023, 16:14

Der er åbenbart en forskel på tysk kvalitet og kinesisk kvantitet. Kom selv hjem med en billig, ikke ret brugt Harald kineser i går, samme oplevelse med "kammeret". Undrede mig, da haglet kunne falde ud igen!
Så foretrækker jeg altså mine Weihrauch, hvor haglet sidder, og du kan mærke om haglet passer til løbet, eller om det er understørrelse, mens du presser det ind.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 24. jan 2023, 17:06

C-X skrev:
24. jan 2023, 16:14
Der er åbenbart en forskel på tysk kvalitet og kinesisk kvantitet. Kom selv hjem med en billig, ikke ret brugt Harald kineser i går, samme oplevelse med "kammeret". Undrede mig, da haglet kunne falde ud igen!
Så foretrækker jeg altså mine Weihrauch, hvor haglet sidder, og du kan mærke om haglet passer til løbet, eller om det er understørrelse, mens du presser det ind
Haha, ja det kan du have ret i og det giver jo god mening at haglet bliver der når man har puttet det i + jeg tænker bedre pasning og bedre udnyttelse af energien ! Jeg skal nok bare lige vænne mig til at eje et kvalitetsgevær..

Men omvendt til Crosman’s fordel så ville de uden tvivl vinde i en krigs situation, den er hurtig at lade og skyder fint hårdt og er billig.. :razz:

Knægten har før klemt hagl flade i Max Rangeren når haglet utilsigtet er røget ud igen i forsøget på at lukke den, kender godt problemet ! :fun:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 24. jan 2023, 17:32

Det tætteste jeg kommer på, at lege krig, med luftgevær, er CQB rottenedkæmpning. Det gør jeg til gengæld ofte, med de begrænsede midler jeg nu har.

Taber jeg haglet, mens jeg lukker bøssen, så beskadiger jeg bøssen. Det er lård. Hurtige skud, hurtig genladning og høj puls er kendetegnende.

Til gengæld skal jeg ikke have klippet en finger i mine underspændere...! :shock:

Lad være med at snakke krig, i noget så fredeligt som luftbøsser. Det giver dårlig karma :razz:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 24. jan 2023, 17:37

Køkkenlåge beskudt med Crosman med faste sigtemidler fra 25 meters afstand og JSB Exact, jeg sigtede egentlig efter skiven men den var stort set uramt, men der justeres videre…dejlig at skyde med og lyder sund :smile:
Vedhæftede filer
6DC5416C-D577-4C5B-A62F-4155F448DEEA.jpeg
4A8847F8-7147-49BB-862E-D80F71829136.jpeg
Senest rettet af Jeg vil på jagt 24. jan 2023, 18:00, rettet i alt 2 gange.
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 24. jan 2023, 17:41

Og hjemmelavet skydeskiveholder, virker ellers fint men brættet kan ikke lide det…og gæt hvilket luftgevær der så har lavet den udhulning :biggrin:

Imponeret over mærkerne i jernet, det er trods alt 1,5mm plade og fra 25 meters afstand..
Vedhæftede filer
F3084C3E-B157-46F9-B5A7-31C31A3D3D54.jpeg
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 24. jan 2023, 18:54

Det kunne have været spændende at se hvordan din Crosman skyder, med en optik på, så er det lettere at finde haglet. Altså det helt rigtige hagl til skyderen, indtil man lige får lært de faste sigtemidler. Måske start med at indskyde på 10 meter. Så er du nok også indskudt på omkring 30 meter, som er nogenlunde effektiv afstand (selvom du kan ramme langt længere ude).

10 meter er også en rigtig god afstand, at skyde mus og rotter, med faste sigtemidler.

Plejer at indskyde siddende ved et bord, noget som jeg kan hvile forskæftet på og, vigtigt, en hånd mellem forskæftet og underlaget!
Stille og roligt, så ensartet som muligt. Når gruppen er pæn, rykker jeg målet længere ud.

Når alt det grundlæggende er på plads, så er plinkemål rigtig sjove, særligt reaktive og faldmål. Man kan f.eks. lime hundepropper på pap og meget andet dumt og fjollet.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Lycon » 25. jan 2023, 00:55

Jeg vil på jagt skrev:
21. jan 2023, 15:06
9 skud fra havedør til brændestak lige ud af kassen med H&N Barracuda Hunter…det er godkendt :oops:
Det kommer nu an på afstanden?
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 25. jan 2023, 17:31

Lycon skrev:
25. jan 2023, 00:55
Jeg vil på jagt skrev:
21. jan 2023, 15:06
9 skud fra havedør til brændestak lige ud af kassen med H&N Barracuda Hunter…det er godkendt :oops:
Det kommer nu an på afstanden?
Lige ud af kassen, det må være uden kikkertsigtet monteret :giggle:

Det er ret godt! :thumbup:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 26. jan 2023, 09:18

Ja Okaey, så næsten ud af kassen da og afstanden var nok 10=12 meter, jeg beklager jeg ikke målte banen op og jeg ikke har nogen beviser på min påstand men forbavsende præcis på den afstand stort set af sig selv, straks værre da jeg rykkede skiven ud på ca.25 meter, det skal der arbejdes lidt med, men jeg tror at der hvor jeg umiddelbart kan hente mest i første omgang er øvelse og få indrettet en ordentlig plads at skyde fra, jeg er ikke konkurrence menneske på nogen måde og jeg kan sagtens more mig ved at skyde huller i køkkenlåger og sådan noget også, jeg håber i kan bære over med det herinde ? :biggrin:

Jeg har heller ikke nogen rotter, men jeg har tænkt på at lave en foderplads nede i hjørnet af haven og se om jeg kan lokke nogen til og få min egen vildt bestand at skyde efter, men det bliver sgu nok svært for jeg har jo min Terrier også og jeg tænker den nakker dem inden jeg overhovedet når at opdage dem ? :smile:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 26. jan 2023, 09:37

Det fede ved at skyde, med en god bøsse er, at du kan konstatere om du bliver bedre. Hvis det går den forkerte vej, så kan det være f.eks. løse skruer, eller dig der gør noget forkert.

Den bøsse du har købt, i dyre domme, kan præsentere grupper på en negls størrelse, ude på 50 meter. Med godt anlæg, rette hold og de helt rigtige hagl. Bare så du ved hvad du kan opnå, når både gevær og skytte er skudt til.

Du skulle gerne kunne se resultatet af, at du har betalt meget mere, for dette lille vidunder, end de tidligere.

Ingen grund til at lokke rotter til, der skal nok komme strejfere af sig selv! Men ja, din terrier er nok bedre end de fleste af os. Men hvor er billederne af den? :blink:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 26. jan 2023, 10:00

Jojo, jeg ved skam godt at en HW97 kan ranmme temmelig præcist og det er også en af de væsentligste årsager til at jeg har købt den, men også fordi jeg synes det er fedt at købe noget af en god kvalitet der kan holde i mange år og så synes jeg den er rigtig pæn at kigge på :oops: ..jeg ved ikke om det lige er passende med et billede af hunden i en seriøs tråd om HW geværere ?…men på den anden side er tråden jo allerede både i øst og i vest, man kan jo så også argumentere med at hvis det bliver alt for stift sker der jo ikke en s…. ? :razz:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Caspian1911 » 26. jan 2023, 10:10

Jeg vil på jagt skrev:
26. jan 2023, 10:00
jeg ved ikke om det lige er passende med et billede af hunden i en seriøs tråd om HW geværere ?…men på den anden side er tråden jo allerede både i øst og i vest, man kan jo så også argumentere med at hvis det bliver alt for stift sker der jo ikke en s…. ? :razz:
Nu er det jo din egen tråd, så du har næsten frit spil :razz:
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 26. jan 2023, 10:11

Det er naturligvis off topic, men vi er altid glade for vovser herinde :oops:

Man kan have meget forskellige opfattelser af, hvad et givent våben bør kunne præstere. Det konkurrence element du ikke mener at besidde, det skal nok komme snigende. Både i forhold til dig selv og andre. Små skydekonkurrencer er virkelig sjovt.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 26. jan 2023, 10:30

Jeg har ikke mulighed for ret meget længere end 30 meter skydebane i min have, men planen er at få øvet en masse med HW97’eren i takt med at vejret bliver lidt lunere og så kender jeg et par steder ude i naturen hvor jeg har tænkt mig at forsøge på lidt længere afstand, til den tid og også meget gerne deltage i konkurrencer sådan på hyggeplan !

Men jeg er ikke mærkefreak og jeg holder også meget af min Crosman, jeg synes det er et smukt gevær og den er dejlig at betjene og lyder sund, den kan også ramme dog bliver den nok aldrig så præcis som en HW, men altså snakker man om mål på størrelse med en due i en have så rammer den jo fint nok, igen hvad man forventer jo :smile:

Overvejer at købe et rødpunktsigte til den, om ikke andet så for at prøve det på et tidspunkt når der skal ske noget nyt..
Senest rettet af Jeg vil på jagt 26. jan 2023, 10:56, rettet i alt 2 gange.
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 26. jan 2023, 10:35

Og her er hunden :biggrin:
Vedhæftede filer
17B0B458-6B5B-414F-9AC5-EF64B96991FD.jpeg
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af SorenSD » 26. jan 2023, 11:10

Tillykke med din fine nye skyder :thumbup:

En fjederskyder i den prisklasse kan sagtens være med ud til 50-60 meter ift PCP :smile:

Min kære TX 200 bliver desværre rørt alt for lidt, da der efterhånden er nogle andre luftrifler, der kræver min tid :oops:
:smile: :thumbup:

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 26. jan 2023, 11:30

Pre Charged Terrier, PCT :rock: rotternes skræk!

Jeg har også lidt et ømt punkt, for billigere, no nonsens skydere, til hurtig og grov ekspedition. Hul i om de er super præcise, bare de udfylder deres tiltænkte rolle godt. Og der er virkelig noget tilfredsstillende ved at skyde med faste sigtemidler. F.eks. når man plinker om kap, på reaktive mål og slår makkeren, der står med et fint optisk sigte, fordi faste sigtemidler bare er hurtigere på målet!

SørenSD, din søde TX200 skal vel nok en dag få lidt lidt mere kærlighed. Vi kan ikke skyde lige meget, med det hele, men til gengæld får vi nogle gange behov for det helt simple, når vi er mættet af nyt og kompliceret.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 26. jan 2023, 11:34

Mit frygt scenarie er dog at møde nogen ude i naturen med mit luftgevær, jeg tænker det straks ville give problemer…uanset om det er en jæger eller en fuglekigger eller en dagplejemor ? :biggrin:

Det skal være HELT ude i naturen sådan noget !

Og ja, jeg har kun set sådan en TX 200 på billeder og læst om den men aldrig set en i virkeligheden, sådan en måtte også gerne få en plads i stuen et sted :oops:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 26. jan 2023, 12:43

Lad være med at slæbe det ud i naturen, hvis du ikke har en forudgående aftale med ejeren :blink:
Det er simpelthen ikke risikoen værd, lovligt eller ej.

Skab dig i stedet et netværk, f.eks. herinde, hvor du kan skyde med ligesindede.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 26. jan 2023, 19:27

C-X skrev:
26. jan 2023, 12:43
Lad være med at slæbe det ud i naturen, hvis du ikke har en forudgående aftale med ejeren :blink:
Det er simpelthen ikke risikoen værd, lovligt eller ej.

Skab dig i stedet et netværk, f.eks. herinde, hvor du kan skyde med ligesindede.

Uha ja det kunne være fedt, så jeg vil da lige benytte lejligheden til at skrive at jeg er meget interesseret hvis nogen i fornuftig køre afstand fra Odense har en tilpas lang stribe jord hvor jeg må øve mig i at skyde med luftgevær, jeg skal nok opføre mig hensynsfuldt og rydde op efter mig og det skulle ikke undre mig hvis jeg var villig til at give en flaske rødvin eller noget for det :thumbup:
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af C-X » 26. jan 2023, 19:34

Det rigtig fede er, at finde nogen at skyde sammen med!

Så kan man både pille lidt ved hinandens, prøve dem og lære af hinanden.

Lidt ærgerligt, at der aldrig rigtig kom gang i www.bøssedating.dk

Nogle brugere har også holdt arrangementer, så det er bare med at holde øje.

Skydemål som dette er sjove, hvis man skal konkurrere lidt, for sjov

https://handelshusetaulum.dk/webshop/87 ... demaal-41/
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 27. jan 2023, 16:54

Dagens træning, 20 skud fra havedør med HW97 på 25 meters afstand og med H&N Baracuda Hunter…det går fremad :thumbup:

God weekend :razz:
Vedhæftede filer
145E319B-187C-41C6-A834-AB4134BDE986.jpeg
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

PhilipTB
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 49
Tilmeldt: 27. nov 2018, 21:04
Interesser: Jagt, Motorcykel, WW2
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 8 times

Re: HW97 K 4,5mm..brugtpriser ?

Indlæg af PhilipTB » 28. jan 2023, 08:55

Fed skyder sådan en HW97´er :rock:


Har selv haft en HW97K og HW97L hvor sidstnævnte til dato har været den mest præcise fjederbøs jeg nogensinde har haft ejet ud af Diana 27, Diana 34, Diana 350, Diana 98K, HW 95, Norica Marvic Gold, Gamo Hunter, Hw97K, HW50s og HW30s alle i 4,5mm. Selvfølgelig med fast anlæg. Ville ønske jeg aldrig havde solgt den. :cry:
Mvh
Philip

Besvar