PCP/Fjedre skydebaner på Øst Sjælland

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Clhan
Newbie
Newbie
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. jul 2022, 10:42
Interesser: Luftgevær, field target
Geografisk sted: Copenhagen K
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

PCP/Fjedre skydebaner på Øst Sjælland

Indlæg af Clhan » 10. jul 2022, 21:05

Hej Skytter,

Jeg er helt ny i dette forum og ny skytte.
Har skudt med min Diane i baghaven siden barnsben, men nu skal jeg lige et niveau op.

Syntes selv jeg har sat mig godt ind i næsten alt, men er lidt i tvivl om hvor der findes en forening med skydebaner hvor man kan komme med eget våben (HW97 K) og indgå i et luftgevær-fælleskab.
Skal lige have skudt geværet ind, træne og tænker så at den også skal stå lidt på Track & Field - for begyndere : :biggrin:

Så hvor på Øst Sjælland findes der en forening der er åben for folk med en HW97 K og minimum 20m bane ?


Hans

Brugeravatar
Allan3
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 706
Tilmeldt: 26. aug 2010, 22:45
Interesser: Jagt, våbensamling, Skydning
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 67 times

Re: PCP/Fjedre skydebaner på Øst Sjælland

Indlæg af Allan3 » 10. jul 2022, 23:03

Vigersted Skytteforening, godt nok lidt mere midt end øst Sjælland. Ligger lidt nord for Ringsted. Der er alle velkomne lidt meget om de skyder med luft eller krudt

Clhan
Newbie
Newbie
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. jul 2022, 10:42
Interesser: Luftgevær, field target
Geografisk sted: Copenhagen K
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: PCP/Fjedre skydebaner på Øst Sjælland

Indlæg af Clhan » 11. jul 2022, 12:52

Tak Allan3,

Ja den ligge nok lidt langt væk for et medlemskab, kommer oppe fra Helsingør, men hvis de afholder T&F skydninger vil jeg bestemt overveje at deltage.

Andrik
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 327
Tilmeldt: 2. jun 2011, 18:09
Interesser: luftrifler, elbas, selvsmageri
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 87 times
Been thanked: 95 times

Re: PCP/Fjedre skydebaner på Øst Sjælland

Indlæg af Andrik » 18. jul 2022, 09:49

Hej cihan!

Hvis du læser longrifles indlæg ca. 1/2 år bagud her på tråden, fortæller han om en FT bane i Hedehusene. Det er relativt Østsjælland.

God fornøjelse med projektet :smile:

Karsten
They can cut off our fingers one by one, but if we join together, we can make a powerful fist.

Sitting Bull.

Clhan
Newbie
Newbie
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. jul 2022, 10:42
Interesser: Luftgevær, field target
Geografisk sted: Copenhagen K
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: PCP/Fjedre skydebaner på Øst Sjælland

Indlæg af Clhan » 18. jul 2022, 23:47

Tak,

Har læst den spændende tråd. Men forstod det sådan at det aldrig blev til noget i Hedehusene :-(

Er der manglende interesse for luftgeværsskydning på sjælland ud over med DSU og DGI konkurrence våben?

Jagten fortsætte efter skydebaner på østsjælland hvor man kan komme med eget luftvåben.
Men de fleste skydeforeningers hjemmesider er ikke opdaterede og ligner noget fra 90ér, ikke meget hjælp at hente der.

Besvar