Brahetrolleborg Game Fair - August 2021 - PCP arrangement

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Badaka
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1143
Tilmeldt: 16. apr 2012, 15:51
Interesser: Bukkejagt og riflede våben
Geografisk sted: Sjælland....uheldigvis....
Has thanked: 89 times
Been thanked: 163 times

Brahetrolleborg Game Fair - August 2021 - PCP arrangement

Indlæg af Badaka » 27. aug 2020, 12:30

Ohøj.

Nogle af arrrangørene af brahetrolleborg game fair, som vil ligge den 6-8 august 2021, har overvejet om der eventuelt skulle være et skydetelt for luftgeværer, hvor der kunne holdes konkurrence i forskellige discipliner og gæster kunne prøve kræfter på længere baner. Tror der er mulighed for at lave nogle fede baner af forskellige slags.

Det kræver at der er nogle som vil være primusmoto på et sådan arrangement og jeg er af omveje blevet spurgt om jeg kender nogen indenfor de skønne verden af 4,5mm PCP:-)


Er der nogen herinde som eventuelt ville være intereseret i at deltage i den slags planlægning, så kan jeg videreformidle kontakten?

Luluselsker
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 5. jul 2015, 22:15
Interesser: jagt/luftvåben og bue
Geografisk sted: sydlige øer/meste af østDK
Has thanked: 178 times
Been thanked: 183 times

Re: brahetrolleborg game fair - August 2021 - PCP arrangement

Indlæg af Luluselsker » 27. aug 2020, 19:03

Badaka skrev:
27. aug 2020, 12:30
Ohøj.

Nogle af arrrangørene af brahetrolleborg game fair, som vil ligge den 6-8 august 2021, har overvejet om der eventuelt skulle være et skydetelt for luftgeværer, hvor der kunne holdes konkurrence i forskellige discipliner og gæster kunne prøve kræfter på længere baner. Tror der er mulighed for at lave nogle fede baner af forskellige slags.

Det kræver at der er nogle som vil være primusmoto på et sådan arrangement og jeg er af omveje blevet spurgt om jeg kender nogen indenfor de skønne verden af 4,5mm PCP:-)


Er der nogen herinde som eventuelt ville være intereseret i at deltage i den slags planlægning, så kan jeg videreformidle kontakten?
ellers er jeg da temmelig sikker på at folkene bag skydebaneforeningen storstrøm (musse og tubæk) måske nok vil være mere end villige til at kunne stille sådan et stævne på benene eller om ikke andet rammerne til det ... kan da prøve at høre chefen hvad mulighederne er ?

EDIT: link til tråden sendt til el hefe :)
Komplet tegnblind omend jeg forsøger er bedre med en fil i hånden end med et tastatur
Obs! kan være besværlig at fange i dagstimerne

Besvar