Hvordan er det nu - hagl til Weirauch 97K?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Akaup
Newbie
Newbie
Indlæg: 23
Tilmeldt: 24. okt 2018, 21:21
Interesser: Plinking :)
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 33 times
Been thanked: 7 times

Hvordan er det nu - hagl til Weirauch 97K?

Indlæg af Akaup » 30. mar 2020, 20:43

Hejsa;

Jeg søgt på forum, men ikke fundet det svar jeg ellers synes at have set så mange gange :/
Jeg er ved at løbe tør for hagl, og det er jo noget nær katastrofalt... I den mindre scala! (Det svinder pænt hurtigt i haglbøtten med Gamo Replay :mrgreen: )

Hvilke hagl er det nu at alle I inkarnerede mener der altid "går godt" i Weihrauch K97 ?
Jeg synes det har været nævnt så mange gange at det næsten er pinligt at jeg ikke husker det, og jeg skyder selv for upræcist til at lave en ordentlig test :rolf:

sonos.dk - kan det passe at de ikke har geværetuier - eller er det bare mig der ikke kan finde dem?

Mvh Andreas

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvordan er det nu - hagl til Weirauch 97K?

Indlæg af Timber » 30. mar 2020, 20:50

Akaup skrev:
30. mar 2020, 20:43
Hejsa;

Jeg søgt på forum, men ikke fundet det svar jeg ellers synes at have set så mange gange :/
Jeg er ved at løbe tør for hagl, og det er jo noget nær katastrofalt... I den mindre scala! (Det svinder pænt hurtigt i haglbøtten med Gamo Replay :mrgreen: )

Hvilke hagl er det nu at alle I inkarnerede mener der altid "går godt" i Weihrauch K97 ?
Jeg synes det har været nævnt så mange gange at det næsten er pinligt at jeg ikke husker det, og jeg skyder selv for upræcist til at lave en ordentlig test :rolf:

sonos.dk - kan det passe at de ikke har geværetuier - eller er det bare mig der ikke kan finde dem?

Mvh Andreas
H&N Field Target Trophy er et godt bud. Eller JSB Exact... Begge plejer at performe ganske glimrende i en 97'er..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Johs
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 588
Tilmeldt: 30. dec 2004, 17:03
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 23 times

Re: Hvordan er det nu - hagl til Weirauch 97K?

Indlæg af Johs » 30. mar 2020, 23:01

Til almindeligt skydning, og privat Tivoliskydning er disse kvalitets hagl fremravende. :smile:

https://www.sonos.dk/shop/33-hagl-skive ... etaldaase/
– hilsen Johs

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Hvordan er det nu - hagl til Weirauch 97K?

Indlæg af Timber » 30. mar 2020, 23:22

Johs skrev:
30. mar 2020, 23:01
Til almindeligt skydning, og privat Tivoliskydning er disse kvalitets hagl fremravende. :smile:

https://www.sonos.dk/shop/33-hagl-skive ... etaldaase/
Enig. Som short range præcisionshagl er dette nok en af de mest priseffektive...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Andrik
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 327
Tilmeldt: 2. jun 2011, 18:09
Interesser: luftrifler, elbas, selvsmageri
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 87 times
Been thanked: 95 times

Re: Hvordan er det nu - hagl til Weirauch 97K?

Indlæg af Andrik » 31. mar 2020, 17:05

ja ud til ca 20 meter. Men hvilken kaliber er den?
Jeg har haft gode resultater med Barracudaer i 4,5mm. og ellers som Timber siger.
They can cut off our fingers one by one, but if we join together, we can make a powerful fist.

Sitting Bull.

Besvar