Hvor finder jeg et HW-110 billigst?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Rigsby
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 669
Tilmeldt: 8. jul 2012, 08:23
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Hvor finder jeg et HW-110 billigst?

Indlæg af Rigsby » 3. okt 2018, 22:50

Hejsa,

Jeg har endelig besluttet mig for at bryde med et af mine kerneprincipper, nemlig at ikke ha' et PCP-luftgevær indenfor dørene :NVFrules: og er derfor interesseret i at vide om nogen kender til et godt sted at købe et WEIHRAUCH HW-110 ?

Hvis det skal komme fra udlandet så er det selvfølgeligt vigtigt at det kan "retur-drosles" så det har MAX-piv.

Kom frisk
:NVFrules:
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst

Indlæg af C-X » 3. okt 2018, 23:00

Kaliber kan være afgørende for tilgængelighed :blink:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Rigsby
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 669
Tilmeldt: 8. jul 2012, 08:23
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst

Indlæg af Rigsby » 4. okt 2018, 06:07

Det skal være et 4,5mm
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"

27knudsen
Newbie
Newbie
Indlæg: 6
Tilmeldt: 23. nov 2014, 11:43
Interesser: Sværd,knive
Geografisk sted: Sydfyn

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst

Indlæg af 27knudsen » 11. okt 2018, 06:43

Jagt Danmark

Ladeport
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 85
Tilmeldt: 5. sep 2018, 13:15
Interesser: PCA pistol
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 16 times

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst

Indlæg af Ladeport » 11. okt 2018, 08:29

Jagtdanmark har et supertilbud: http://jagtimportlageret.dk/menu/893-HW ... conia.html

Kr. 5999,-

Mundilar i Portugal er blevet anbefalet: https://www.mundilar.net/en/PCP-air-rifles-weihrauch/

https://www.mundilar.net/en/PCP-air-rif ... 10-st.html €829 plus forsendelse

T-REX
This member is
This member is
Indlæg: 7708
Tilmeldt: 5. jan 2007, 18:58
Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Has thanked: 590 times
Been thanked: 1243 times

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst

Indlæg af T-REX » 11. okt 2018, 19:13

Prøv at søg på jagtimportlageret, jilas eller jagtdanmark, her på siden, inden du vælger dem, som leverandør. :blink:

Jeg har selv handlet hos dem, uden problemer, men det var dengang, man kunne checke deres varer, med fingrene.

4x32 Norconia er en 200 kr's kinakikkert, og den er såmænd OK, til PCP eller salonriffel. Men du får, hvad du betaler for.

Krale Schietsport er en anden forhandler, der sælger FAC versioner, til rimelige priser.
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html

Sommerglad
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 56
Tilmeldt: 11. aug 2016, 18:27
Interesser: Natur
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst?

Indlæg af Sommerglad » 12. okt 2018, 20:03

Det er tilsyneladende en meget lav pris som du ser hos Jagtdanmark.

Jeg har ikke nok erfaring/fakta til at anbefale det ene eller andet men jeg har da set flere indlæg med negative Jagtdanmark oplevelser.

Det er selvfølgelig kun den ene side af sagen og på samme måde kan jeg kun præsentere min egen oplevelse af Jagtdanmark, da jeg for et 1½ år siden? bestilte mit første voksenluftgevær hos dem: Det var et (ift HW110) langt billigere HW95, som jeg købte på et tilbud som lignede "tysk pris incl. exportfjeder" men uden bøvlet for en nybegynder.

5 minutter efter jeg havde bestilt slog det mig at det måske var smart at google lidt (før jeg havde købt) og 5 min. senere ønskede jeg at jeg havde tænkt mig om og spekulerede på hvad fanden jeg havde givet mig ud i.

2 dage senere blev al min "internetpanik" heldigvis banket i jorden da jeg modtog en fint emballeret 100% fabrikspakket Weihrauch HW95 inkl. diverse tilbuds goodies i pakken.
Jeg har ingen problemer haft, så jeg kan ikke tale med om garantisager/returvarer. Jeg har heller ikke været fysisk i nogen form for butik men har stillet et par spørgsmål via email - De blev besvaret imponerende hurtigt (2-6 timer) og personligt er jeg klar til at handle hos Jagtdanmark når prisen er rigtig.

Kort sagt: Min erfaring var at jeg fik en vare som var 100% fabriksny og original til en fin pris!

HBHansen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 376
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:44
Interesser: Blankvåben, skydevåben, jagt o
Geografisk sted: Vendsyssel
Has thanked: 27 times
Been thanked: 34 times

Re: Hvor finder jeg et HW-110 billigst?

Indlæg af HBHansen » 12. okt 2018, 21:02

https://www.airgun.dk/weihrauch-HW-110- ... -5-mm.html
Har jo prisgaranti......Så er det vel bare at henvise til jagtimportlagerets pris.

Besvar