Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 22. apr 2018, 07:33

Hej:)

Jeg kom i et svagt øjeblik til at købe et gamo bone-collector sæt inkl kikkert.

Har sendt det med en ven hjem der skal skyde det ind, og det eneste det kan er at ramme ved siden af.
Manden er jæger og udd. riffelinstruktør så tænker ikke evnerne fejler alverden.

Stående skydestilling kan han få nogenlunde samling på en serie, men så smed han sig ned i liggende skydestilling og nu rammer han så langt ved siden af de ryger udenfor skiven.
Han justerer kikkerten og kan igen lave en bare nogenlunde samlet serie men dog på ingen måde god nok.
Da han så vil skyde igen skyder han så langt ved siden af de ikke rammer skiven og han "opgiver" bøssen..

Jeg har intet forstand og skulle bare have en bøsse der kunne tage en rotte i haven, men det kan jeg ikke med den tivolibøsse som det ser ud pt.

Nogen der ved hvad der kan være galt, min ven sagde det lød som om kikkerten var færdig men sættet er nyt og burde være ok ?

Når det kommer til stykket ved jeg jo jeg nok burde have købt et andet mærke men det her burde da virke eller hvad ?

Mvh Thomas
Senest rettet af Refraktorius 22. apr 2018, 08:53, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Flyttet til relevant forum og forsynet med en overskrift der relaterer til indholdet.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Ny på siden:)

Indlæg af ReneKJ » 22. apr 2018, 08:01

Prøv at læse denne artikel, den beskriver nogle grundlæggende forskelle i hvordan man holder et fjedergevær i forhold til et krudtvåben.

https://www.airgundepot.com/how-to-get- ... ticle.html

Brugeravatar
Kleth
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5290
Tilmeldt: 27. mar 2013, 15:20
Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 971 times
Been thanked: 725 times

Re: Ny på siden:)

Indlæg af Kleth » 22. apr 2018, 08:22

Du bør nok skrive noget om hvilke hagl i har anvendt.
Jeg ved Bob om Gamo og jeg læser dog trådene så jeg har da lært at med Gamo skal man bruge tunge hagl og at Gamo’s hagl ikke er noget der bør prøves til andet end plink.

Du bør også skrive om middeltræfpunktet er stabilt eller om det flyttede sig imedens i skød fra den samme stilling.

En moderator bør nok flytte tråden til der hvor den hører til, da det næppe er køb eller salg.
Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Refraktorius » 22. apr 2018, 08:56

:welcome:

Jeg har flyttet tråden til vores luftbøsseforum og forsynet det med en overskrift der relaterer til indholdet.

Vi har mere end 12000 registrerede brugere, så du sparer mange menneskers tid og får bedre svar med en god overskrift og indlægget i et relevant underforum.
Hvis du skal bruge inspiration, er der et opslag øverst i small talk om at optimere overskrift og indlæg.
:razz:
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Rigsby
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 669
Tilmeldt: 8. jul 2012, 08:23
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Rigsby » 22. apr 2018, 09:52

Hej Thomas,

Du har selv godt og grundig fat i problemet i dit første indlæg, hvis du læser din egen beskrivelse af problemet så vil du læse at det er hver gang at der skiftes skydestilling (altså hver gang geværet bevæges) at problemet opstår og hvis manden som du nævner faktisk ved hvad han laver så tror jeg sgu ikke at det er jordforbindelsen som er problemet!

Så glem alt om hvilke hagl der er brugt, det er slet ikke der problemet ligger.

Min erfaring er at det som regel er de fuldstændig latterlig billige (og dårlige) kikkerter som følger med sådan et sæt, som er problemet.

Hvis man ellers har gjort sig den (lille) ulejlighed at tjekke om kikkert og montage sidder UROKKELIGT fast, så tænker jeg: "skift den ski.. kikkert og problemet vil med stor sandsynlighed være forsvundet"

Velkommen til forum forøvrigt! :welcome:
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 22. apr 2018, 10:47

Hvis ikke der er noget løst, eller kikkerten er defekt, så kan det være skydestillingen..

Jeg tænker at hvis din kammerat er skydeinstruktør, så holder han det nok af gammel vane som et krudtvåben, og det skal man ikke..

En fjeder/gasram-riffel skal holdes i et såkaldt artilleryhold.. Det kan man finde mange udemærkede videoer om inde på Youtube..

Det link ReneKJ har indsat, forklarer det også ganske glimrende..

Og :welcome: til dette herlige forum.. :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 22. apr 2018, 12:59

Det er de her hagl der er brugt ved indskydningen:

Gamo G-Buffalo 4,5mm(cal.177) power hagl. Dåse med 200 stk kvalitetshagl til luftgevær. Vægt 1 gram /15.4 grain pr stk. Ultra tungt luftgevær hagl med maksimal energi overførsel.

https://e-tech.dk/4-5mm-hagl/5933-gamo- ... 0-stk.html

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 22. apr 2018, 13:15

Tn74 skrev:
22. apr 2018, 12:59
Det er de her hagl der er brugt ved indskydningen:

Gamo G-Buffalo 4,5mm(cal.177) power hagl. Dåse med 200 stk kvalitetshagl til luftgevær. Vægt 1 gram /15.4 grain pr stk. Ultra tungt luftgevær hagl med maksimal energi overførsel.

https://e-tech.dk/4-5mm-hagl/5933-gamo- ... 0-stk.html
Nja, kvalitetshagl og kvalitetshagl... :giggle:

Jeg ville nok prøve med nogle andre hagl først.. F.eks. JSB Exact Heavy.. H&N Field Target Trophy bliver nok for lette, men er også et forsøg værd..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 22. apr 2018, 14:23

Naa efter lidt kiggen herinde kan jeg jo godt se jeg burde have brugt mine penge på noget andet, har skrevet til butikken den er købt ved det er noget hø og tager de den retur vil jeg vælge et andet mærke gevær.

Gider ikke have noget jeg ikke kan stole på:)

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 22. apr 2018, 14:50

Tn74 skrev:
22. apr 2018, 14:23
Naa efter lidt kiggen herinde kan jeg jo godt se jeg burde have brugt mine penge på noget andet, har skrevet til butikken den er købt ved det er noget hø og tager de den retur vil jeg vælge et andet mærke gevær.

Gider ikke have noget jeg ikke kan stole på:)
Livet giver nogen erfaringer en gang i mellem.. Og nogle er dyrere end andre.. :giggle:

Hvis nu du ikke kan returnere skidtet, så gå ej helt i spåner.. Hvis vi holder det mellem os og resten af NVF, så kan man faktisk godt få hæderlige resultater ud af en Gamo..

Bare alene nogle kvalitetshagl, kan gøre rigtig meget. Måske en bedre kikkert også, men det kan lade sig gøre med deres egne.. Jeg har da selv en tudsegammel Gamokikkert, som still going strong..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Sort » 24. apr 2018, 18:25

Det er sjældent at man ikke kan få et brugbart skydevåben ud af et luftgevær i semi ok kvalitet. Det kan godt være man skal drosle skidtet markant ned (hatsan og nogle af de mere voldsomme benjamin NP etc). Men med jsb exact,fungerende sigtemidler, en pibe der faktisk sidder fast og så evt lige et par joule mindre, så skal det nok gå.

Lige i det her tilfælde, ville jeg nok prøvede de faste sigtemidler, eller bare spænde en billig laserpointer på piben og se om den kan samle skuddene udfra den (strengt taget en ulovlig procedure, men hvis du nu lover at tage den af når du er færdig, så tror jeg faktisk at antiterrorkorpset har fri den her weekend og ingen derfor vil gribe ind)
Hvis du bemærker at den samler udfra laser prikken, men krydset i kikkerten flytter sig ifht prikken, så er det sgu nok der skoen trykker.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 13. jun 2018, 21:31

Så er der en update:

Kikkerten var i stykker, den er ombyttet og nu kan han samle skuddene inden for 6x6 cm.

Så nu skal der nok bedre halg til, hvilket kan i anbefale i 4.5 mm til præcisionsskydning ?

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 13. jun 2018, 21:56

Tn74 skrev:
13. jun 2018, 21:31
Så er der en update:

Kikkerten var i stykker, den er ombyttet og nu kan han samle skuddene inden for 6x6 cm.

Så nu skal der nok bedre halg til, hvilket kan i anbefale i 4.5 mm til præcisionsskydning ?
JSB Exact eller Exact Heavy i 4,52mm. plejer at gå godt i de fleste geværer.

Jeg har selv, foruden ovennævnte hagl, gode erfaringer med H&N Baracuda Match 4,51mm.. Specielt på distancen..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 13. jun 2018, 21:57

https://www.gunpit.dk/shop/jsb-exact-ex ... -334p.html

https://www.iversen-import.dk/jsb-exact ... -gram.html

Hvad skal jeg vælge ?

Evt et link hvis der er nogen som i synes er bedre:)
Senest rettet af TN74 13. jun 2018, 22:02, rettet i alt 1 gang.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 13. jun 2018, 22:01

Tn74 skrev:
13. jun 2018, 21:57
https://www.gunpit.dk/shop/jsb-exact-ex ... -334p.html

Er det her ok ?
Umiddelbart vil jeg sige de er for lette. Jeg tror de kommer til at gå for hurtigt..

Du skal nok op i nogen af heavy udgaverne..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 13. jun 2018, 22:13

https://www.iversen-import.dk/jsb-exact ... -gram.html

Synes de fleste er udsolgt, bliver det her for voldsomt ?

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 13. jun 2018, 22:26

Tn74 skrev:
13. jun 2018, 22:13
https://www.iversen-import.dk/jsb-exact ... -gram.html

Synes de fleste er udsolgt, bliver det her for voldsomt ?
Ikke nødvendigvis.. Men Heavy udgaven er bestemt også et godt bud...

Man kan købe prøvepakker og så ellers prøve sig frem.

Det kan man f.eks her.. https://www.sonos.dk/shop/57-hagl-til-luftgevaer/

Eller her..https://www.versandhaus-schneider.de/in ... _1502_1976
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 13. jun 2018, 22:44

https://www.versandhaus-schneider.de/pr ... s_id/25412
Har købt det her sæt, så håber jeg det lykkes at smale dem lidt mere, tak for hjælpen:)

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 13. jun 2018, 22:46

Tn74 skrev:
13. jun 2018, 22:44
https://www.versandhaus-schneider.de/pr ... s_id/25412
Har købt det her sæt, så håber jeg det lykkes at smale dem lidt mere, tak for hjælpen:)
Det var da så lidt. Og god fornøjelse.. :thumbup:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Rigsby
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 669
Tilmeldt: 8. jul 2012, 08:23
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Rigsby » 14. jun 2018, 23:20

Tn74 skrev:
13. jun 2018, 21:31
Så er der en update:

Kikkerten var i stykker, den er ombyttet og nu kan han samle skuddene inden for 6x6 cm.
Hmmmm. DET havde jeg aldrig gættet :NVFrules:
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 12. sep 2018, 12:49

Nå så skete der lidt, jeg synes alt var prøvet så kørte ind med plastikbøssen..
Den blev sendt til importøren og svaret var den ikke kan laves og de ikke har flere på lager..

Så nu skal jeg hitte noget nyt, har kigget lidt og rent designmæssigt er jeg lidt lun på den her.

https://e-tech.dk/luftgevaer/6295-weble ... pakke.html

Er den bedre ??

Raptor660
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 684
Tilmeldt: 12. maj 2014, 17:11
Interesser: Bue skydning & luftvåben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 174 times
Been thanked: 90 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Raptor660 » 12. sep 2018, 20:56

Tn74 skrev:
12. sep 2018, 12:49
Nå så skete der lidt, jeg synes alt var prøvet så kørte ind med plastikbøssen..
Den blev sendt til importøren og svaret var den ikke kan laves og de ikke har flere på lager..

Så nu skal jeg hitte noget nyt, har kigget lidt og rent designmæssigt er jeg lidt lun på den her.

https://e-tech.dk/luftgevaer/6295-weble ... pakke.html

Er den bedre ??
Jeg tror andre også vil svare det her, køb en Weirauch evt en 97’er der er mange der har købt den og er glade for den og den kan også købes for fornuftige penge
FX Wildcat mk2 4.5mm (Hawke SF Tactical 6.5-20x42)
Weirauch HW 100 T FAC 4.5mm (Hawke SF Tactical 8.5-25x42)
Weirauch HW 100 TK 7.5joule 4.5mm (Hawke SF Tactical 6.5-20x42)

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Timber » 12. sep 2018, 21:13

Raptor660 skrev:
12. sep 2018, 20:56
Tn74 skrev:
12. sep 2018, 12:49
Nå så skete der lidt, jeg synes alt var prøvet så kørte ind med plastikbøssen..
Den blev sendt til importøren og svaret var den ikke kan laves og de ikke har flere på lager..

Så nu skal jeg hitte noget nyt, har kigget lidt og rent designmæssigt er jeg lidt lun på den her.

https://e-tech.dk/luftgevaer/6295-weble ... pakke.html

Er den bedre ??
Jeg tror andre også vil svare det her, køb en Weirauch evt en 97’er der er mange der har købt den og er glade for den og den kan også købes for fornuftige penge
Ingen tvivl om en 97'er er "bang for the bucks", eller hvad det nu hedder.. Men hvis du er lun på den, så køb skidtet, prøv den, og skriv gerne en lille anmeldelse herinde.. Nogen gange er man jo nødt til at rykke sig lidt.. Og markedet bugner jo i udvalg... :thumbup:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

TN74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 21. apr 2018, 23:20
Interesser: Krybdyr
Geografisk sted: Hadsund
Has thanked: 23 times
Been thanked: 28 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af TN74 » 12. sep 2018, 21:56

https://www.iversen-import.dk/HW-97kt-b ... ricerunner

Så den her er vejen frem:)

Og det ser ikke ud til der er faste sigtemidler, så skal vel have en kikkert også.

Raptor660
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 684
Tilmeldt: 12. maj 2014, 17:11
Interesser: Bue skydning & luftvåben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 174 times
Been thanked: 90 times

Re: Ny på siden:) : Mit gamo bone-collector sæt inkl kikkert kan ikke ramme. Hvad gør jeg?

Indlæg af Raptor660 » 12. sep 2018, 22:21

Tn74 skrev:
12. sep 2018, 21:56
https://www.iversen-import.dk/HW-97kt-b ... ricerunner

Så den her er vejen frem:)

Og det ser ikke ud til der er faste sigtemidler, så skal vel have en kikkert også.
Den vil du blive glad for og den funker bare, ja der skal en kikkert til også. Jeg linker til Schneider hvor de fleste inkl mig selv køber kikkert, de er billige med dem :blink:


https://www.versandhaus-schneider.de/in ... _1610_1615
FX Wildcat mk2 4.5mm (Hawke SF Tactical 6.5-20x42)
Weirauch HW 100 T FAC 4.5mm (Hawke SF Tactical 8.5-25x42)
Weirauch HW 100 TK 7.5joule 4.5mm (Hawke SF Tactical 6.5-20x42)

Besvar