Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 20:04

Dette indlæg burde måske lige i IT-underforummet, men da det drejer sig om kanaler med luftvåben, håber jeg det er ok at holde den herinde..

Som sagt er der åbenbart på Youtube(og FB) en tendens til at lukke eller spærre kanaler der omhandler luftvåben.. En hel del af de større kanaler er blevet ramt her på det sidste...

Om det er noget planlagt, eller tilfældigt, ved jeg ikke, men synes det er lidt "barnligt" af Youtube bare at lukke disse kanaler ned..

Nedenstående videoer forklarer det lidt bedre end jeg kan.. :blink:


youtu.be/kVVP5KNbCII


youtu.be/Vs19JYvL5Jg
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Elvisch
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 48
Tilmeldt: 10. jul 2013, 22:14
Interesser: Luftskydning lerdueskydning
Geografisk sted: Kbh NV
Has thanked: 25 times
Been thanked: 6 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Elvisch » 26. feb 2018, 20:06

Det virker helt vildt, har godt lige det der!!

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af SorenSD » 26. feb 2018, 20:08

Efter sigende skulle det være en målrettet aktion fra en masse elever fra den skole i Florida med skoleskyderiet, plus en masse anti-gun folk.

En "fejl" i YouTube's anmeldesystem gør, at man sagtens kan få flere anmeldelser på een gang - 3. gang ja så lukker de automatisk den pågældende kanal ned !!!!!
:smile: :thumbup:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 20:10

Elvisch skrev:Det virker helt vildt, har godt lige det der!!
For mig virker det som noget bevidst noget, fra Youtubes side af... Det er lidt for tilfældigt at samtlige store luftkanaler bliver ramt inden for en yderst kort periode..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

B Ludvig
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 1. feb 2018, 20:11
Interesser: Luftrifler, og fiskeri.
Geografisk sted: Sorø
Has thanked: 1 time
Been thanked: 16 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af B Ludvig » 26. feb 2018, 20:11

De skulle så være igang med at rette op på det igen efter det gik helt amok, så flere af kanalerne der var blevet fjernet er tilbage igen. :smile:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 20:12

SorenSD skrev:Efter sigende skulle det være en målrettet aktion fra en masse elever fra den skole i Florida med skoleskyderiet, plus en masse anti-gun folk.

En "fejl" i YouTube's anmeldesystem gør, at man sagtens kan få flere anmeldelser på een gang - 3. gang ja så lukker de automatisk den pågældende kanal ned !!!!!
Jo, den mulighed bliver også nævnt.. Men det har jo bare ikke noget med hinanden at gøre, så "fejlen" burde jo bare blive rettet..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af ReneKJ » 26. feb 2018, 20:12

Så kan det være de skal trille over på full30, der er bedre plads til folk der er lidt rigeligt entusiastiske angående våben :smile:

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21658
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Refraktorius » 26. feb 2018, 21:57

Mousetrap Monday er også blevet ramt.

Det som er i det, er at der er rigtig mange penge i mange views på youtube. Og der er rigtig mange penge i reklamerne.

Så derfor skifter de ikke site. Pungen vejer tungt....
I princippet er youtube et privat foretagende, så vil de lukke dele af deres forretning, så er det i deres gode ret.

Hvis tilpas mange seere stemmer med fødderne og går et andet sted hen, så vil de formodentligt ændre det. Men indtil da.... hvorfor skulle de så gøre det?
Youtube gør lige præcis det, der giver de største tal på bundlinjen.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 22:11

Refraktorius skrev:Mousetrap Monday er også blevet ramt.

Det som er i det, er at der er rigtig mange penge i mange views på youtube. Og der er rigtig mange penge i reklamerne.

Så derfor skifter de ikke site. Pungen vejer tungt....
I princippet er youtube et privat foretagende, så vil de lukke dele af deres forretning, så er det i deres gode ret.

Hvis tilpas mange seere stemmer med fødderne og går et andet sted hen, så vil de formodentligt ændre det. Men indtil da.... hvorfor skulle de så gøre det?
Youtube gør lige præcis det, der giver de største tal på bundlinjen.
Jo, det er rigtig nok. Men som jeg har forstået det, så fjerner Youtube også reklamepengene fra dem.. Derfor er mange af dem begyndt at have Patreonsupportkonto hvor man kan støtte dem.. Men jeg ved så ikke om selve Youtube stadig tjener penge på videoerne, selvom de er demonetarized for kontohaverne..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af SorenSD » 26. feb 2018, 22:18

Dette er lige gjort offentligt på Instagram :thumbup:
Vedhæftede filer
4F6227E1-41E3-4AA8-B931-50F724EA1D93.jpeg
:smile: :thumbup:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Langenge » 26. feb 2018, 22:20

Problemet er vel, at den slags videoer kan opfordre unge mennesker til at erhverve sig farlige luftbøsser.
Se hvor slemt det kan gå, ved blot at se her på forum.
En "sort" mand, som åbent indrømmer, at han har flere luftbøsser, en kutteklædt person med et bat, som også åbent har erkendt, at han ejer flere moderne skydevåben, og for ikke at tale om, hvorledes man må forvente det åndelige habitus er, hos en gråhåret bamsesamler, der oven i købet er i besiddelse af flere antikke sortkrudtsvåben. For slet ikke at tale om en mand i Grønland, der ligefrem praler med at have købt en ny riffel.
Jeg tror vi er bedst tjent med, at få samfundet tømt for våben, så ovennævnte ikke længere kan udgøre en voldsom fare for samme samfund.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 22:28

Langenge skrev:Problemet er vel, at den slags videoer kan opfordre unge mennesker til at erhverve sig farlige luftbøsser.
Se hvor slemt det kan gå, ved blot at se her på forum.
En "sort" mand, som åbent indrømmer, at han har flere luftbøsser, en kutteklædt person med et bat, som også åbent har erkendt, at han ejer flere moderne skydevåben, og for ikke at tale om, hvorledes man må forvente det åndelige habitus er, hos en gråhåret bamsesamler, der oven i købet er i besiddelse af flere antikke sortkrudtsvåben. For slet ikke at tale om en mand i Grønland, der ligefrem praler med at have købt en ny riffel.
Jeg tror vi er bedst tjent med, at få samfundet tømt for våben, så ovennævnte ikke længere kan udgøre en voldsom fare for samme samfund.
Du har ret.. Jeg vil straks gå ind og tage mine piller.. Kan bare ikke huske om det var de grønne eller blå?? :hmm:


:giggle:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 22:31

SorenSD skrev:Dette er lige gjort offentligt på Instagram :thumbup:
Åhr, det var da dagens bedste nyhed.. Så er der ligefrem håb forude... :rock:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Langenge » 26. feb 2018, 22:33

Timber skrev:......Du har ret.. Jeg vil straks gå ind og tage mine piller.. Kan bare ikke huske om det var de grønne eller blå?? :hmm:
:giggle:
Ja det burde du da vist...
En stor, stærk, bredskuldret mand som dig, der skal forestille at være voksen.. Men alligevel leger med vand og brandbiler.....
Vist ikke en man er tryg ved, når man også ved, at han har flere luftbøsser....
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Langenge » 26. feb 2018, 22:38

Bortset fra det, så har jeg egentlig været overrasket over, hvor ansvarligt 99,9% af alle de danskere, der lovligt har været i besiddelse af en skyder, og som jeg har mødt, har opført sig.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Werecat
This member is
This member is
Indlæg: 721
Tilmeldt: 19. jul 2007, 13:33
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 101 times
Been thanked: 554 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Werecat » 26. feb 2018, 22:45

Timber skrev: Du har ret.. Jeg vil straks gå ind og tage mine piller.. Kan bare ikke huske om det var de grønne eller blå?? :hmm:


:giggle:
Det er de røde. Hvor tit skal sige det? :grimasse: :grimasse:

Spøg til side blev jeg noget bekymret da jeg så teds video i går. Men godt at kanalerne er åbnet igen. Værten på airarmshuntingSA har også været udsat for klapjagt af nogle antijagtgrupper på FB. Der er intet værre end når snævertsynede tosser, der føler at de har moralsk "high ground", får den mindste magt. :mad:
Caspian1911 skrev:
12. jul 2020, 15:27
Refraktorius. Agressiv? Ja. Let forståelig? Ja
4151

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 22:54

Langenge skrev:
Timber skrev:......Du har ret.. Jeg vil straks gå ind og tage mine piller.. Kan bare ikke huske om det var de grønne eller blå?? :hmm:
:giggle:
Ja det burde du da vist...
En stor, stærk, bredskuldret mand som dig, der skal forestille at være voksen.. Men alligevel leger med vand og brandbiler.....
Vist ikke en man er tryg ved, når man også ved, at han har flere luftbøsser....
Næh, det er egentligt utroligt man stadig kan flyve under radaren altså... :oops: :neutral:
Langenge skrev:Bortset fra det, så har jeg egentlig været overrasket over, hvor ansvarligt 99,9% af alle de danskere, der lovligt har været i besiddelse af en skyder, og som jeg har mødt, har opført sig.
Det er jo lige det.. Både på de træf jeg selv holder, og dem jeg har været til, har folk været utroligt gode til at holde selvjustits sikkerhedsmæssigt.. Der har faktisk aldrig været noget farligt, som jeg husker.. Og vi har dælme ellers lavet mange sjove ting... :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 26. feb 2018, 22:57

Werecat skrev:
Timber skrev: Du har ret.. Jeg vil straks gå ind og tage mine piller.. Kan bare ikke huske om det var de grønne eller blå?? :hmm:


:giggle:
Det er de røde. Hvor tit skal sige det? :grimasse: :grimasse:

Spøg til side blev jeg noget bekymret da jeg så teds video i går. Men godt at kanalerne er åbnet igen. Værten på airarmshuntingSA har også været udsat for klapjagt af nogle antijagtgrupper på FB. Der er intet værre end når snævertsynede tosser, der føler at de har moralsk "high ground", får den mindste magt. :mad:
Ahr, pokkers.. Jeg vidste der var noget galt da kaffen blev lidt stiv i det... :fun: :fun:

Men ja, du har fuldstændigt ret i dine betragtninger.. Det er totalt proportionalsmæssigt forvrænget
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3735
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 644 times
Been thanked: 658 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af BentxBetjent » 27. feb 2018, 04:58

Timber skrev:
Langenge skrev:Bortset fra det, så har jeg egentlig været overrasket over, hvor ansvarligt 99,9% af alle de danskere, der lovligt har været i besiddelse af en skyder, og som jeg har mødt, har opført sig.
Det er jo lige det.. Både på de træf jeg selv holder, og dem jeg har været til, har folk været utroligt gode til at holde selvjustits sikkerhedsmæssigt.. Der har faktisk aldrig været noget farligt, som jeg husker.. Og vi har dælme ellers lavet mange sjove ting... :fun:
Jaaa, det kan i to nok hurtigt blive enige om.... :giggle:

Den ene lod en luftbøsse stå ladt, og den anden trykkede på aftækkeren.... :rolf: :rolf:
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Langenge » 27. feb 2018, 08:46

BentxBetjent skrev:
Timber skrev:
Langenge skrev:Bortset fra det, så har jeg egentlig været overrasket over, hvor ansvarligt 99,9% af alle de danskere, der lovligt har været i besiddelse af en skyder, og som jeg har mødt, har opført sig.
Det er jo lige det.. Både på de træf jeg selv holder, og dem jeg har været til, har folk været utroligt gode til at holde selvjustits sikkerhedsmæssigt.. Der har faktisk aldrig været noget farligt, som jeg husker.. Og vi har dælme ellers lavet mange sjove ting... :fun:
Jaaa, det kan i to nok hurtigt blive enige om.... :giggle:

Den ene lod en luftbøsse stå ladt, og den anden trykkede på aftækkeren.... :rolf: :rolf:
Har du fået gjort noget ved hullet i væggen, eller er det der endnu, til skræk og advarsel? :neutral:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af Timber » 27. feb 2018, 14:56

Langenge skrev:
BentxBetjent skrev:
Timber skrev:
Langenge skrev:Bortset fra det, så har jeg egentlig været overrasket over, hvor ansvarligt 99,9% af alle de danskere, der lovligt har været i besiddelse af en skyder, og som jeg har mødt, har opført sig.
Det er jo lige det.. Både på de træf jeg selv holder, og dem jeg har været til, har folk været utroligt gode til at holde selvjustits sikkerhedsmæssigt.. Der har faktisk aldrig været noget farligt, som jeg husker.. Og vi har dælme ellers lavet mange sjove ting... :fun:
Jaaa, det kan i to nok hurtigt blive enige om.... :giggle:

Den ene lod en luftbøsse stå ladt, og den anden trykkede på aftækkeren.... :rolf: :rolf:
Har du fået gjort noget ved hullet i væggen, eller er det der endnu, til skræk og advarsel? :neutral:
Oh Dear... :oops:

Jeg havde ellers lykkeligt glemt den episode... Det var sgu en pinlig en... :neutral:

Nåhmen altså... BORTSET fra ovenstående episode, så er det da gået generelt godt... :blink: :fun: :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af PSindrup » 27. feb 2018, 15:18

Refraktorius skrev: Youtube gør lige præcis det, der giver de største tal på bundlinjen.
Det kunne måske også tænke at de er over-følsomme i disse skoleskydertider og ønsker at sende et samfundspolitisk signal- og det forstår jeg ærligt talt godt.

Peter

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af ReneKJ » 27. feb 2018, 15:32

PSindrup skrev:
Refraktorius skrev: Youtube gør lige præcis det, der giver de største tal på bundlinjen.
Det kunne måske også tænke at de er over-følsomme i disse skoleskydertider og ønsker at sende et samfundspolitisk signal- og det forstår jeg ærligt talt godt.

Peter
Hvilket signal er det lige præcist de skal sende? At luftvåben ikke er socialt acceptabelt?
Eller for den sag skyld at alle våbenejere er sociopater, det ikke skal have lov at ytre sig offentligt?

Det er det samme firma der sidder på verdens største søgemaskine, skal de også til at filtre våbenrelaterede resultater fra?

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af PSindrup » 27. feb 2018, 16:43

ReneKJ skrev:
PSindrup skrev:
Refraktorius skrev: Youtube gør lige præcis det, der giver de største tal på bundlinjen.
Det kunne måske også tænke at de er over-følsomme i disse skoleskydertider og ønsker at sende et samfundspolitisk signal- og det forstår jeg ærligt talt godt.

Peter
Hvilket signal er det lige præcist de skal sende? At luftvåben ikke er socialt acceptabelt?
Eller for den sag skyld at alle våbenejere er sociopater, det ikke skal have lov at ytre sig offentligt?

Det er det samme firma der sidder på verdens største søgemaskine, skal de også til at filtre våbenrelaterede resultater fra?
Jeg tror du misforstår mig.
Jeg syntes ikke at deres reaktion er OK, jeg siger bare at jeg har forståelse for at nogen overreagerer mod alt hvad der har med våben at gøre i disse tider.

Peace :razz:

Peter

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Youtube går helt amok med at fjerne kanaler med luftvåben.

Indlæg af ReneKJ » 27. feb 2018, 16:56

PSindrup skrev:
Jeg tror du misforstår mig.
Jeg syntes ikke at deres reaktion er OK, jeg siger bare at jeg har forståelse for at nogen overreagerer mod alt hvad der har med våben at gøre i disse tider.

Peace :razz:

Peter
Nej, jeg regnede heller ikke med at du ønskede et våbenfrit samfund. :fun:

Men google er ikke "nogen", det er et firma med et næsten monopollignede greb om internettet. Deres handlinger har helt andre konsekvenser end når en individuel person kvajer sig.
Hvis en husmor kræver forbud mod AR-rifler, så er det en forståelig overreaktion.
Men hvis en serviceudbyder begynder at blokere for alt våbenrelateret, så er det en anden sag.

Nu ved vi jo så ikke hvad der rent faktisk er sket, om det er Google selv eller en eller anden snedig form for misbrug af deres anmelder-system.
Det er heller ikke sikkert vi nogensinde får det at vide. :tinfoil:

Besvar