Weihrauch HW 44

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Weihrauch HW 44

Indlæg af Happy » 29. dec 2017, 21:14

Orientering - Så Skulle Lystfiskeren igen have HW 44 på lager :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

B Ludvig
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 1. feb 2018, 20:11
Interesser: Luftrifler, og fiskeri.
Geografisk sted: Sorø
Has thanked: 1 time
Been thanked: 16 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af B Ludvig » 4. mar 2018, 14:50

Nogen af jer der har prøvet at lege med denne ?

Kunne sikkert være sjov til lidt blandet plinking osv :D

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af Timber » 4. mar 2018, 15:12

B Ludvig skrev:Nogen af jer der har prøvet at lege med denne ?

Kunne sikkert være sjov til lidt blandet plinking osv :D
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at prøve den. Men den kunne helt sikkert godt finde plads herhjemme..

Dog ville jeg personligt hellere tage HW110'eren til den pris... Evt. i en karabinversion hvis denne findes..

Edit.. Typisk typisk.. Så søger man lige på en HW110 Karabin... https://www.mundilar.net/pt/carabinas-p ... 10-st.html Pokkers, nu er der endnu et "need to have" gevær føjet til listen... :giggle:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

B Ludvig
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 1. feb 2018, 20:11
Interesser: Luftrifler, og fiskeri.
Geografisk sted: Sorø
Has thanked: 1 time
Been thanked: 16 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af B Ludvig » 4. mar 2018, 19:02

Ja jeg er nok også mest selv til div rifler, ville delme gerne have snitterne i en Crown eller impact, men damen efterspørger en pistol da hun ikke syntes riflerne er synderlgit underholdene :P

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af Timber » 4. mar 2018, 19:08

B Ludvig skrev:Ja jeg er nok også mest selv til div rifler, ville delme gerne have snitterne i en Crown eller impact, men damen efterspørger en pistol da hun ikke syntes riflerne er synderlgit underholdene :P
He he, ja så er man jo nødt til at rette ind.. :fun: Ideelt set kunne man også bare erhverve sig begge dele...

Jeg har egentlig kun to begrænsende faktorer.. Og det er plads og økonomi... Men jeg er helt sikker på jeg kan finde pladsen, hvis det skulle være... :blink: :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af Happy » 4. mar 2018, 21:34

Timber skrev:
B Ludvig skrev:Ja jeg er nok også mest selv til div rifler, ville delme gerne have snitterne i en Crown eller impact, men damen efterspørger en pistol da hun ikke syntes riflerne er synderlgit underholdene :P
He he, ja så er man jo nødt til at rette ind.. :fun: Ideelt set kunne man også bare erhverve sig begge dele...

Jeg har egentlig kun to begrænsende faktorer.. Og det er plads og økonomi... Men jeg er helt sikker på jeg kan finde pladsen, hvis det skulle være... :blink: :fun:
Carabinèn ser sku sød ud ! :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af Timber » 4. mar 2018, 22:02

Happy skrev:
Timber skrev:
B Ludvig skrev:Ja jeg er nok også mest selv til div rifler, ville delme gerne have snitterne i en Crown eller impact, men damen efterspørger en pistol da hun ikke syntes riflerne er synderlgit underholdene :P
He he, ja så er man jo nødt til at rette ind.. :fun: Ideelt set kunne man også bare erhverve sig begge dele...

Jeg har egentlig kun to begrænsende faktorer.. Og det er plads og økonomi... Men jeg er helt sikker på jeg kan finde pladsen, hvis det skulle være... :blink: :fun:
Carabinèn ser sku sød ud ! :smile:
Ja, det gør den.. Kunne du ikke overbevise damen om at i skal have sådan en.. Som en slags kompromis.. En HW44 er jo bare en pistoludgave af 110'eren..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

B Ludvig
Newbie
Newbie
Indlæg: 19
Tilmeldt: 1. feb 2018, 20:11
Interesser: Luftrifler, og fiskeri.
Geografisk sted: Sorø
Has thanked: 1 time
Been thanked: 16 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af B Ludvig » 5. mar 2018, 16:34

:fun: Tænker helt klart begge må være den rigtige løsning, dog er jeg mere lun på FX's impact frem for den hw110 :P

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Weihrauch HW 44

Indlæg af Timber » 5. mar 2018, 23:40

B Ludvig skrev::fun: Tænker helt klart begge må være den rigtige løsning, dog er jeg mere lun på FX's impact frem for den hw110 :P
Ja, luftvåben må man bare ikke gå ned på... :fun:

Og glimrende valg med Impacten.. Dog er jeg selv, efter at have skudt med sådan en, næsten lige ved at sige det er et "kedeligt" gevær..

Kedeligt forstået som det er så præcistskydende at det stort set ikke er nogen udfordring. Når først man har drejet det ind, så er det næsten bare at pege på skiven, og så rammer den ellers hul i hul derud af...

Ikke noget galt i det, men jeg er begyndt at foretrække udfordringen ved et fjedergevær i stedet for... Der bliver enhver fejl straffet benhårdt.. :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Besvar