Weihrauch HW44: Nogen der har set/hørt/følt/prøvet den endnu?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Weihrauch HW44: Nogen der har set/hørt/følt/prøvet den endnu?

Indlæg af Cpt » 15. sep 2017, 19:29

Så lige i nyhedsbrevet fra schneider at der er kommet en HW44 PCP pistol fra weichrauch:

https://www.versandhaus-schneider.de/pr ... s_id/37654

Nogen der har set/hørt/følt/prøvet den endnu?
Senest rettet af Refraktorius 28. sep 2017, 14:13, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift præciseret. Det giver dig flere og bedre svar, og sparer andre medlemmers tid. (Læs gerne indlægget i small talk)

Allanlindsay
Newbie
Newbie
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16. nov 2016, 18:43
Interesser: Luftvåben
Geografisk sted: Skælskør
Been thanked: 3 times

Re: Weihrauch HW44

Indlæg af Allanlindsay » 17. sep 2017, 19:37

Faldt over den i "The Airgun Show" hvor de tester den.


Det er ca 15min inde i klippet: https://youtu.be/GthooHLv64g?t=887

Vh Allan
Senest rettet af Lycon 28. sep 2017, 00:08, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Har indsat det direkte link til HW44 pistolen.

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Weihrauch HW44

Indlæg af Happy » 27. sep 2017, 23:53

Hej :smile: Desværre har jeg Ikke prøvet den endnu, for jeg har Ikke fået fat i en Endnu :biggrin: For en måneds tid siden skrev jeg til Weihrauch og de svarede tilbage, at der var ca 2 mdr`s leveringstid. Nu køber Jeg af princip helst mine ting i Danmark og Jeg har da tålmodighed til at vente lidt endnu...... (Lige her og nu har Jeg købt en (revideret model) hatsan bt 65 sb og monteret den med en jæeger 3*9*40 (Den er en særdeles positiv overraskelse hvad både skud-kraft og præcision angår). Normalt foretrækker jeg "Fjeder-våben" (De er og blir dem som, at jeg betragter som De Rigtige luft-våben - PCP er efter min mening alt for nemt, at ramme med - jeg kan godt li udfordringen med , at skulle håndtere rekyl). Mvh Happy :smile: P.s men Jeg glæder mig da til på et tidspunkt, at få fat i en HW 44 (Pt har jeg - en HW 45 - en HW 75 - en Feinwerkbau 65 - en Bsa Skorpion - en Hatsan P1 (fremragende og pt billig - men tung PCP !) - en (ÆGTE halv-automatisk !) Hatsan Sortie (God ! - men for dyr til - 3900,- Hatsan P1 er et langt bedre køb til 2300,- aktuelt)
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Weihrauch HW44

Indlæg af Cpt » 29. sep 2017, 08:21

Happy skrev:Hej :smile: Desværre har jeg Ikke prøvet den endnu, for jeg har Ikke fået fat i en Endnu :biggrin: For en måneds tid siden skrev jeg til Weihrauch og de svarede tilbage, at der var ca 2 mdr`s leveringstid. Nu køber Jeg af princip helst mine ting i Danmark og Jeg har da tålmodighed til at vente lidt endnu...... (Lige her og nu har Jeg købt en (revideret model) hatsan bt 65 sb og monteret den med en jæeger 3*9*40 (Den er en særdeles positiv overraskelse hvad både skud-kraft og præcision angår). Normalt foretrækker jeg "Fjeder-våben" (De er og blir dem som, at jeg betragter som De Rigtige luft-våben - PCP er efter min mening alt for nemt, at ramme med - jeg kan godt li udfordringen med , at skulle håndtere rekyl). Mvh Happy :smile: P.s men Jeg glæder mig da til på et tidspunkt, at få fat i en HW 44 (Pt har jeg - en HW 45 - en HW 75 - en Feinwerkbau 65 - en Bsa Skorpion - en Hatsan P1 (fremragende og pt billig - men tung PCP !) - en (ÆGTE halv-automatisk !) Hatsan Sortie (God ! - men for dyr til - 3900,- Hatsan P1 er et langt bedre køb til 2300,- aktuelt)
Skriv endelig hvad du syntes om den når du får fat i en, jeg har pt kun en HW97K samt en zoraki HP-01 - så der skal jo indkøbes mere grej i fremtiden :eek:

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Weihrauch HW44

Indlæg af Happy » 29. sep 2017, 22:01

Cpt skrev:
Happy skrev:Hej :smile: Desværre har jeg Ikke prøvet den endnu, for jeg har Ikke fået fat i en Endnu :biggrin: For en måneds tid siden skrev jeg til Weihrauch og de svarede tilbage, at der var ca 2 mdr`s leveringstid. Nu køber Jeg af princip helst mine ting i Danmark og Jeg har da tålmodighed til at vente lidt endnu...... (Lige her og nu har Jeg købt en (revideret model) hatsan bt 65 sb og monteret den med en jæeger 3*9*40 (Den er en særdeles positiv overraskelse hvad både skud-kraft og præcision angår). Normalt foretrækker jeg "Fjeder-våben" (De er og blir dem som, at jeg betragter som De Rigtige luft-våben - PCP er efter min mening alt for nemt, at ramme med - jeg kan godt li udfordringen med , at skulle håndtere rekyl). Mvh Happy :smile: P.s men Jeg glæder mig da til på et tidspunkt, at få fat i en HW 44 (Pt har jeg - en HW 45 - en HW 75 - en Feinwerkbau 65 - en Bsa Skorpion - en Hatsan P1 (fremragende og pt billig - men tung PCP !) - en (ÆGTE halv-automatisk !) Hatsan Sortie (God ! - men for dyr til - 3900,- Hatsan P1 er et langt bedre køb til 2300,- aktuelt)
Skriv endelig hvad du syntes om den når du får fat i en, jeg har pt kun en HW97K samt en zoraki HP-01 - så der skal jo indkøbes mere grej i fremtiden :eek:
:smile: Det skal jeg gerne gøre ! men der kommer nok til at gå lidt..... for jeg har lige købt en Hatsan Bt 65 sb 177 og en Feinwerkbau 600-603 177 så "penge-kassen" til "Lege-tøj" har lav-vande lige nu.... Men når at jeg får en så vender jeg tilbage - for jeg vil gerne have en før eller siden uanset de aktuelle køb!!!!!
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Besvar