Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Brugeravatar
Langenge
This member is
This member is
Indlæg: 7310
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 288 times
Been thanked: 1073 times

Re: Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Indlæg af Langenge » 31. jul 2017, 22:28

Radis skrev: Ja, det et den. Skam dig, fordi du ikke kan genkende den - Den har da ellers noget fylde og er mærkbar at holde ved, ligesom visse andre ting du godt kan lide :twisted:
Skam dig selv :thumbdown:
Jeg har ikke rørt ved Timber på noget tidspunkt.
.
.
.
:smile:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Indlæg af Timber » 31. jul 2017, 22:33

Langenge skrev:
Radis skrev: Ja, det et den. Skam dig, fordi du ikke kan genkende den - Den har da ellers noget fylde og er mærkbar at holde ved, ligesom visse andre ting du godt kan lide :twisted:
Skam dig selv :thumbdown:
Jeg har ikke rørt ved Timber på noget tidspunkt.
.
.
.
:smile:
Hoooooov, hvad skal jeg lige pludselig blandes ind i det for??? :mad: :mad:



:rolf: :rolf: :rolf: :rolf: :rolf: :rolf:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

01jb
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 5. okt 2007, 09:02
Interesser: Skydning, Golf, Alpinski
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 28 times
Been thanked: 18 times

Re: Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Indlæg af 01jb » 1. aug 2017, 15:46

Timber skrev:
Langenge skrev:
Radis skrev: Ja, det et den. Skam dig, fordi du ikke kan genkende den - Den har da ellers noget fylde og er mærkbar at holde ved, ligesom visse andre ting du godt kan lide :twisted:
Skam dig selv :thumbdown:
Jeg har ikke rørt ved Timber på noget tidspunkt.
.
.
.
:smile:
Hoooooov, hvad skal jeg lige pludselig blandes ind i det for??? :mad: :mad:
NU er jeg glad for jeg kørte hjem lørdag og ikke overnattede - gad vide hvad man så var blevet udsat for :shame: :???:
Hilsen

Jønne

________________

"Fordi noget altid har været gjort forkert, bliver det ikke mere rigtigt af den grund". Citat mig

01jb
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 202
Tilmeldt: 5. okt 2007, 09:02
Interesser: Skydning, Golf, Alpinski
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 28 times
Been thanked: 18 times

Re: Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Indlæg af 01jb » 1. aug 2017, 18:08

FriLuft skrev:Tak til alle for et hyggeligt træf i det danske sommervejr.
Særligt tak til Tom for alt det praktiske og til Rene for at stille grund og faciliteter til rådighed.
Det var rigtigt sjovt at møde andre med samme ”perverse” interesse, selv om jeg desværre kun kunne være der om lørdagen.
Det er mit håb, at der bliver flere træf i fremtiden.
Samtidigt ville det være rigtigt spændende, hvis vi/man kunne skabe opmærksomhed og interesse, der kunne få flere deltagere med, så vi på den måde kunne øge viden om og interesse for både skydning alment og luftvåben specifikt.
Man kunne evt. også forestille sig at holde en slags åbent hus på træffets sidste dag - om søndagen...
Også jeg vil sige tak til alle, og naturligvis til Mr. T, og du må også hilse Rene og Charlotte, er dog ikke helt tilfreds med den slag "gruppehad :giggle: " som var fremherskende om lørdagen blandt nogen af deltagerne, men det tilskriver jeg ungdommens ubesindighed og manglende respekt for visdom og er naturligvis overbærende med den slags "løjer". :rolf:
Hilsen

Jønne

________________

"Fordi noget altid har været gjort forkert, bliver det ikke mere rigtigt af den grund". Citat mig

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Indlæg af Timber » 1. aug 2017, 20:17

01jb skrev:
FriLuft skrev:Tak til alle for et hyggeligt træf i det danske sommervejr.
Særligt tak til Tom for alt det praktiske og til Rene for at stille grund og faciliteter til rådighed.
Det var rigtigt sjovt at møde andre med samme ”perverse” interesse, selv om jeg desværre kun kunne være der om lørdagen.
Det er mit håb, at der bliver flere træf i fremtiden.
Samtidigt ville det være rigtigt spændende, hvis vi/man kunne skabe opmærksomhed og interesse, der kunne få flere deltagere med, så vi på den måde kunne øge viden om og interesse for både skydning alment og luftvåben specifikt.
Man kunne evt. også forestille sig at holde en slags åbent hus på træffets sidste dag - om søndagen...
Også jeg vil sige tak til alle, og naturligvis til Mr. T, og du må også hilse Rene og Charlotte, er dog ikke helt tilfreds med den slag "gruppehad :giggle: " som var fremherskende om lørdagen blandt nogen af deltagerne, men det tilskriver jeg ungdommens ubesindighed og manglende respekt for visdom og er naturligvis overbærende med den slags "løjer". :rolf:
Som jeg ser det, så har "gruppehad" typiske det med at ramme folk der stikker snuden for langt frem, eller skiller sig ud fra mængden...

Så kan du jo lige tygge på sådan en... :blink: :twisted:



:rolf: :rolf: :rolf: :rolf:

Åh ja, jeg skal hilse igen fra makker og kone... :thumbup:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: Tilmeldings-samt infotråd til Luftcamp Møn d.29-30/17(Uge 30)

Indlæg af Spyde » 2. aug 2017, 17:43

Timber skrev:
01jb skrev:
FriLuft skrev:Tak til alle for et hyggeligt træf i det danske sommervejr.
Særligt tak til Tom for alt det praktiske og til Rene for at stille grund og faciliteter til rådighed.
Det var rigtigt sjovt at møde andre med samme ”perverse” interesse, selv om jeg desværre kun kunne være der om lørdagen.
Det er mit håb, at der bliver flere træf i fremtiden.
Samtidigt ville det være rigtigt spændende, hvis vi/man kunne skabe opmærksomhed og interesse, der kunne få flere deltagere med, så vi på den måde kunne øge viden om og interesse for både skydning alment og luftvåben specifikt.
Man kunne evt. også forestille sig at holde en slags åbent hus på træffets sidste dag - om søndagen...
Også jeg vil sige tak til alle, og naturligvis til Mr. T, og du må også hilse Rene og Charlotte, er dog ikke helt tilfreds med den slag "gruppehad :giggle: " som var fremherskende om lørdagen blandt nogen af deltagerne, men det tilskriver jeg ungdommens ubesindighed og manglende respekt for visdom og er naturligvis overbærende med den slags "løjer". :rolf:
Som jeg ser det, så har "gruppehad" typiske det med at ramme folk der stikker snuden for langt frem, eller skiller sig ud fra mængden...

Så kan du jo lige tygge på sådan en... :blink: :twisted:



:rolf: :rolf: :rolf: :rolf:

Åh ja, jeg skal hilse igen fra makker og kone... :thumbup:



:rolf: :rolf: :rolf: :rolf:

Besvar