Spørgsmål til HW97K

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Smeden79
Newbie
Newbie
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. maj 2017, 00:24
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Sjælland

Spørgsmål til HW97K

Indlæg af Smeden79 » 5. maj 2017, 01:39

Hej jeg overvejer at købe et HW97k da jeg kan fornemme at men her inde og div andre steder på nettet syntes at det er et godt luftgevær, men jeg syntes også at jeg kan læse mig til at der er mange der vælger at tune deres HW97k og det er så her jeg vil høre om der er nogle der kan forklare mig hvorfor man gør det, for det siges jo at være et meget præcist og kraftigt gevær med en af de bedste aftrækker der findes, så hvad mere er det man vil opnå?

Mvh Henrik

Brugeravatar
Longrifle
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3606
Tilmeldt: 28. maj 2005, 20:16
Interesser: skydning
Geografisk sted: Region Hovedstaden
Has thanked: 82 times
Been thanked: 364 times

Re: Spørgsmål til HW97K

Indlæg af Longrifle » 5. maj 2017, 07:44

HW´s ydre er af god kvalitet, men deres fjeder, pakning og fjederstyr lader noget tilbage at ønske; minimal smøring, ingen tophat (forreste fjederstyr) og en småringe pakning (der dog er forbedret en smule indenfor de sidste par år). Det giver vibrationer og dårlig lyd.

En tuning er at rette op på den manglende færdiggørelse af produktet - enten ved at isætte et komplet nyt sæt bestående af fjeder + styr og godt med tjære, eller ved at fremstille en tophat, smøre fjederen og skifte stempelpakningen. Er man lidt mere avanceret, kan man polere lidt hist og her.
Handle so, dass die Maxime deines Willens jederzeit zugleich als Prinzip einer allgemeinen Gesetzgebung gelten könne.

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: Spørgsmål til HW97K

Indlæg af Spyde » 5. maj 2017, 15:03

Henrik ring til mig på 22111424. Det er vigtigt.

Smeden79
Newbie
Newbie
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. maj 2017, 00:24
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spørgsmål til HW97K

Indlæg af Smeden79 » 5. maj 2017, 19:23

Hej longrifle

Tak for svaret, så giver det mere mening.

Besvar