Nyt luftgevær + scope?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Nyt luftgevær + scope?

Indlæg af Timber » 31. mar 2017, 22:06

Airsmith skrev:Min 340 N-TEC Classic Compact er fra den første serie, som endnu blev fremstillet på den gamle Rastatt fabrik. De nye ejere af Diana m. ny fabrik, påstår at N-TEC systemet ikke fungere så godt med et kort løb, det skulle være en af forklaringerne hvorfor der ikke produceres Diana m. kort løb mere. Jeg er derfor meget spændt på at få den nye Mauser AM 03 m. langt løb, og sammenligne m. den gamle kort løbet. Også for at sammenligne den nye kvalitet.
Jeg læste for nylig om en der påstod at han kunne skyde hul i hul med sin 340 N-TEC Anniversary Jubilæumsmodel på 40m, vistnok i tysk F version? m. Exact RS 4.52. Om jeg kan det??? hmmmm….. vil ikke h e e l t udelukke det,…. men så skal jeg i hvert fald øve lidt mere!

vh airsmith
40 meter med et 7.5 joules gevær kan lade sig gøre, meeen det er til den spidse ende vil jeg mene... Og ligefrem hul i hul? Han må være noget af en skrapsak, og i hvert fald skyde indendørs... :giggle:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

havsgaard
Newbie
Newbie
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. mar 2017, 08:47
Interesser: Vandring
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 1 time

Re: Nyt luftgevær + scope?

Indlæg af havsgaard » 11. maj 2017, 21:10

Lige et billede af bæstet

[img]
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... 5cmZR?.jpg[/img]

Besvar