Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14306
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Lycon » 18. feb 2015, 20:12

PSindrup skrev:Update: Efter at have fået nogle Diablo Exact hagl hjem, skyder min Crosman Fury helt perfekt.

Fem skud, i tusmørke, sidder alle indenfor en femkrones omkreds, fra 15 meter - fritstående. :thumbup:
Og det er både med det mekaniske sigte og rødpunktet ...

Jeg havde aldrig troet at der var så stor forskel på hagl! :moon:

Jeg er tilbøjelig til at smide de gamle 450 hagl direkte i skraldespanden ....
Jamen det er da dejligt at du umiddelbart, og så let, fik løst dit problem. Meenn... jeg mener stadig du skal gøre dig selv den tjeneste at købe et HW97K, du vil aldrig fortryde det, og du har riffel for livet.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 19. feb 2015, 09:04

Lycon skrev:
PSindrup skrev:Update: Efter at have fået nogle Diablo Exact hagl hjem, skyder min Crosman Fury helt perfekt.

Fem skud, i tusmørke, sidder alle indenfor en femkrones omkreds, fra 15 meter - fritstående. :thumbup:
Og det er både med det mekaniske sigte og rødpunktet ...

Jeg havde aldrig troet at der var så stor forskel på hagl! :moon:

Jeg er tilbøjelig til at smide de gamle 450 hagl direkte i skraldespanden ....
Jamen det er da dejligt at du umiddelbart, og så let, fik løst dit problem. Meenn... jeg mener stadig du skal gøre dig selv den tjeneste at købe et HW97K, du vil aldrig fortryde det, og du har riffel for livet.
Jeg forventer jo ikke at blive den store luftgeværs-entusiast, men jeg skal bare have en rotte-kanon stående klar, og så have en gøb til når der er "drenge" på besøg, så jeg tror at jeg beholder min Crosman. Det er også den der skyder hårdest, og det er jo ikke så tosset, når rotterne skal have en over nakken. :thumbup:

Idag vil jeg lave nogle flere test-skud med anlæg, for at se hvor præcist jeg kan få den til at skyde. Men med de rette hagl, er jeg virkeligt imponeret. 5 skud på 15 meter, i tusmørke, og alle ville have siddet inde i den sorte plet, hvis geværet havde været skudt ordentligt ind.

Peter

Slettet bruger

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Slettet bruger » 19. feb 2015, 11:19

PSindrup skrev: og så have en gøb til når der er "drenge" på besøg, så jeg tror at jeg beholder min Crosman. Det er også den der skyder hårdest, og det er jo ikke så tosset.

Peter
Ligesom med futaba spektrum og HK varere er det ikke altid at den kraftigste er bedst det handler også om udførslen og måden de virker på. Men når der er "drenge på besøg så stik dem da noget at model-flyve med istedet :-D hehe

Apropo mundingshastigheder så er der af og til manipuleret med tallene så du kan ikke være sikker på hastigheden det kommer jo også an på hvilke hagl den er målt med samt andre mindre faktorer

Topgun43
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 425
Tilmeldt: 14. feb 2009, 17:14
Interesser: luftvåben
Geografisk sted: Nordsjælland
Geografisk sted: Vedbæk
Has thanked: 1 time
Been thanked: 71 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Topgun43 » 19. feb 2015, 11:42

Hej Peter

Det var da lykken, at du fik løst problemet. Jeg var ellers ved at anbefale dig en brugt Anschütz 333 eller 335. De findes på diverse auktionssider. Den gør det også godt, og den skyder hårdt og har et meget fint aftræk. Du kan se mere om anschütz på tråden
"luftgevær for begynder uden viden", hvis du er interesseret.
Verden består af to hovedbestanddele: Ilt og uvidenhed.
John Dobson, afdød astronom.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 19. feb 2015, 12:13

Slettet bruger skrev:
PSindrup skrev: og så have en gøb til når der er "drenge" på besøg, så jeg tror at jeg beholder min Crosman. Det er også den der skyder hårdest, og det er jo ikke så tosset.

Peter
Ligesom med futaba spektrum og HK varere er det ikke altid at den kraftigste er bedst det handler også om udførslen og måden de virker på. Men når der er "drenge på besøg så stik dem da noget at model-flyve med istedet :-D hehe
Jeg flyver selv modelhelikoptere og multirotor, så det er ikke noget problem. :thumbup:

Peter

Slettet bruger

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Slettet bruger » 19. feb 2015, 13:06

PSindrup skrev:
Slettet bruger skrev:
PSindrup skrev: og så have en gøb til når der er "drenge" på besøg, så jeg tror at jeg beholder min Crosman. Det er også den der skyder hårdest, og det er jo ikke så tosset.

Peter
Ligesom med futaba spektrum og HK varere er det ikke altid at den kraftigste er bedst det handler også om udførslen og måden de virker på. Men når der er "drenge på besøg så stik dem da noget at model-flyve med istedet :-D hehe
Jeg flyver selv modelhelikoptere og multirotor, så det er ikke noget problem. :thumbup:

Peter
i know

mvh

modelflyvning danmark - TØP tidligere moderator.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 19. feb 2015, 13:52

Slettet bruger skrev:
PSindrup skrev:
Slettet bruger skrev:
PSindrup skrev: og så have en gøb til når der er "drenge" på besøg, så jeg tror at jeg beholder min Crosman. Det er også den der skyder hårdest, og det er jo ikke så tosset.

Peter
Ligesom med futaba spektrum og HK varere er det ikke altid at den kraftigste er bedst det handler også om udførslen og måden de virker på. Men når der er "drenge på besøg så stik dem da noget at model-flyve med istedet :-D hehe
Jeg flyver selv modelhelikoptere og multirotor, så det er ikke noget problem. :thumbup:

Peter
i know

mvh

modelflyvning danmark - TØP tidligere moderator.
Nåe DIG! :thumbup: :eek:

Peter

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 20. feb 2015, 10:30

Nu har jeg brugt eftermiddagen i går på at skyde min Crosman Fury ind, og jeg må sige - at med de rette hagl - der skyder den bare helt fantastisk, og præcist :thumbup:

Jeg er, på 15 meter, med begge albuer på havebordet, i stand til at sætte 5 ud af 5 skud i den sorte del af de almindelige skydekasseskiver. :eek:

Og så er jeg imponeret over hvor hårdt den skyder! Haglene i skydekassen er helt "væk".
Der er kun bly-smulder" tilbage. Det er også første gang at jeg har kunne høre haglet flyve igennem luften på lange afstande.

Nu kan rotterne bare komme an!! :giggle:

Peter

Brugeravatar
Mosc5
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 289
Tilmeldt: 25. apr 2012, 14:12
Interesser: skydning, jagt, hund, kajak
Geografisk sted: Sydjylland
Has thanked: 40 times
Been thanked: 105 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Mosc5 » 20. feb 2015, 14:38

PSindrup skrev:Update: Efter at have fået nogle Diablo Exact hagl hjem, skyder min Crosman Fury helt perfekt.

Fem skud, i tusmørke, sidder alle indenfor en femkrones omkreds, fra 15 meter - fritstående. :thumbup:
Og det er både med det mekaniske sigte og rødpunktet ...

Jeg havde aldrig troet at der var så stor forskel på hagl! :moon:

Jeg er tilbøjelig til at smide de gamle 450 hagl direkte i skraldespanden ....

Peter
Jeg oplevede det samme med min gamle Hatsan AT44-10 i 5,5mm.
Med H&N match (som var de mest præcise i min gamo) kunne jeg ikke ramme en ladeport... fra 20m. havde haglene en spredning som et A4 ark :shock: Jeg var klar til at returnere "lortet". :mad:
Så prøvede jeg lige en æske tunge Diabolo hagl.... Med dem kunne jeg skyde inden for en 2 krone på 40-50m. :thumbup:
Man ved jo godt at én riffel kan skyde bedst med én type ammunition, men så stor forskel.. Det er sgu vildt..
If God didn't want us to eat animals, why did he make them out of meat?

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 20. feb 2015, 18:44

Mosc5 skrev:
PSindrup skrev:Update: Efter at have fået nogle Diablo Exact hagl hjem, skyder min Crosman Fury helt perfekt.

Fem skud, i tusmørke, sidder alle indenfor en femkrones omkreds, fra 15 meter - fritstående. :thumbup:
Og det er både med det mekaniske sigte og rødpunktet ...

Jeg havde aldrig troet at der var så stor forskel på hagl! :moon:

Jeg er tilbøjelig til at smide de gamle 450 hagl direkte i skraldespanden ....

Peter
Jeg oplevede det samme med min gamle Hatsan AT44-10 i 5,5mm.
Med H&N match (som var de mest præcise i min gamo) kunne jeg ikke ramme en ladeport... fra 20m. havde haglene en spredning som et A4 ark :shock: Jeg var klar til at returnere "lortet". :mad:
Så prøvede jeg lige en æske tunge Diabolo hagl.... Med dem kunne jeg skyde inden for en 2 krone på 40-50m. :thumbup:
Man ved jo godt at én riffel kan skyde bedst med én type ammunition, men så stor forskel.. Det er sgu vildt..

Jeg kunne forstå hvis en type hagl var noget skrammel altid, men at en type er den bedste til et luftgevær og den "værste" til et andet - ja, det fatter jeg ikke et suk af!! :???:

Tidligere i tråden var det en der anbefalede Diablos fladnæsede hagl. I "gamle dage" (da far her var dreng) var det de eneste hagl vi skød med, og de virkerde! Her 45 år senere, viser det sig at de selv samme hagl stadig er de mest præcise - i hvert fald på de korte afstande. :thumbup:

Peter

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Sort » 21. feb 2015, 01:05

PSindrup skrev:Tidligere i tråden var det en der anbefalede Diablos fladnæsede hagl. I "gamle dage" (da far her var dreng) var det de eneste hagl vi skød med, og de virkerde! Her 45 år senere, viser det sig at de selv samme hagl stadig er de mest præcise - i hvert fald på de korte afstande. :thumbup:

Peter
I kraftige luftvåben er fladnæsede altid noget skrammel, men de leverer en hulens masse ødelæggelse på småvildt og rammer fint optil 10-15m
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 23. feb 2015, 11:56

Sort skrev:
PSindrup skrev:Tidligere i tråden var det en der anbefalede Diablos fladnæsede hagl. I "gamle dage" (da far her var dreng) var det de eneste hagl vi skød med, og de virkerde! Her 45 år senere, viser det sig at de selv samme hagl stadig er de mest præcise - i hvert fald på de korte afstande. :thumbup:

Peter
I kraftige luftvåben er fladnæsede altid noget skrammel, men de leverer en hulens masse ødelæggelse på småvildt og rammer fint optil 10-15m
Nu har jeg fået skudt en 50-75 skud, med både Diablos de rundnæsede og andre fladnæsede, og på 15 meter er der ingen forskel i præcision, og det luftgevær jeg for 10 dage siden var ved at smide i skraldespanden - det skyder altså bare SÅ præcist. Og på 15 meter virker anslagsenergien til at være enorm, da jeg allerede har skudt buler i skydekassen, og haglene bliver nærmest til "pulver". Sådan husker jeg ikke min gamle Diana 27 fra min ungdom. :biggrin:
(Gad vide hvor den egentligt er blevet af?) :???:

Peter

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Sort » 23. feb 2015, 17:43

Normalt diskuterer man først præcision for luftgeværshagl, når man enten kan hænge et hagl fast i hullet fra en fem skuds gruppe, eller skyder omkring 50m.

Jeg har testet rigtigt mange hagl i min PCP'er, fælles for de fleste er at ud til 30m kan man stort set ikke se forskel, men lige der omkring 30-35m viser en rigtigt stor andel af de hagl man kan få så forskellen.

Jeg har nogle rottweil .22 0,6 grams fladnæsede hagl i noget underligt gråsort ret blank legering, de ser umiddelbart ud til at være velproducerede og ensartede.
I min PCP'er går de ca 320 m/s, de afgiver en fløjtende vibrerende lyd hele vejen ud til målet, hvor de SMADRER ting til ukendelighed. Men selvom de kan være indenfor 10mm når jeg skyder 20m, kan jeg ikke holde dem indenfor en paptallerken på 40m.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 24. feb 2015, 06:19

Tak for det lange fine indlæg. :thumbup:

Jeg kan se ud fra dit svar, at jeg er totalt rookie ud i det med luftgevær og hagl, når jeg hører hvilke krav og forventninger DU har til præcision. Det eneste jeg kan er at sætte 5 hagl indenfor den sorte plet på en skydeskive, fritstående, på 15 meter. :giggle:

Peter

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Sort » 24. feb 2015, 06:29

Det er lidt nemmere at måle præcision med PCP, hvor man kan bruge bipod eller riffelbænk til test. Men jeg skyder da lidt på 100m og det ville jo være spild af tid hvis ikke haglene var til det.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

Kragnæs
Newbie
Newbie
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. mar 2015, 06:42
Interesser: luftgevær
Geografisk sted: Marstal
Has thanked: 1 time

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Kragnæs » 12. mar 2015, 06:56

Hej

Jeg har fulgt med i debatten vedr. Crosman Fury, da jeg har haft den i tankerne. Jeg er nu i tvivl, da jeg også gerne vil kunne skyde til måls på god afstand (ca. 20-50 meter). Nu har jeg fundet en brugt Diana model 35 (dog ikke afprøvet) til en rimelig penge. Men er det kraftigt nok, hvis jeg som P-S også gerne vil kunne skyde en rotte?

Kragnæs

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21658
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Refraktorius » 12. mar 2015, 10:17

Den slår rigeligt hårdt til at gennemskyde en rotte på den lange led.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 12. mar 2015, 12:38

Kragnæs skrev:Hej

Jeg har fulgt med i debatten vedr. Crosman Fury, da jeg har haft den i tankerne. Jeg er nu i tvivl, da jeg også gerne vil kunne skyde til måls på god afstand (ca. 20-50 meter). Nu har jeg fundet en brugt Diana model 35 (dog ikke afprøvet) til en rimelig penge. Men er det kraftigt nok, hvis jeg som P-S også gerne vil kunne skyde en rotte?

Kragnæs
Det skal jeg garanterer dig at den er. :thumbup: Den har langt højere mundingshastighed end en Diana 35.

I går skød jeg et skadedyr på 60 meters afstand, med et standard Diablo rundnæset hagl, og den faldt død om på stedet.

Peter

Kragnæs
Newbie
Newbie
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. mar 2015, 06:42
Interesser: luftgevær
Geografisk sted: Marstal
Has thanked: 1 time

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Kragnæs » 12. mar 2015, 15:40

Refraktorius skrev:Den slår rigeligt hårdt til at gennemskyde en rotte på den lange led.
Tak for svar, jeg er bare lidt i tvivl om, hvilken af modellerne du henviser til: Crosman eller Diana?

Kragnæs
Newbie
Newbie
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. mar 2015, 06:42
Interesser: luftgevær
Geografisk sted: Marstal
Has thanked: 1 time

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Kragnæs » 12. mar 2015, 15:46

PSindrup skrev:
Kragnæs skrev:Hej

Jeg har fulgt med i debatten vedr. Crosman Fury, da jeg har haft den i tankerne. Jeg er nu i tvivl, da jeg også gerne vil kunne skyde til måls på god afstand (ca. 20-50 meter). Nu har jeg fundet en brugt Diana model 35 (dog ikke afprøvet) til en rimelig penge. Men er det kraftigt nok, hvis jeg som P-S også gerne vil kunne skyde en rotte?

Kragnæs
Det skal jeg garanterer dig at den er. :thumbup: Den har langt højere mundingshastighed end en Diana 35.

I går skød jeg et skadedyr på 60 meters afstand, med et standard Diablo rundnæset hagl, og den faldt død om på stedet.

Peter
Tak for svar Peter

Du er ved at være ekspert mht. skydning med Crosman Fury.
Jeg kan forstå på nogle andre tråde, at du har prøveskudt div. hagl til din Crosman?
Kan du anbefale nogle hagl fremfor andre i forhold til afstand m.v.?

Venligst
Brian

Undskyld jeg i et tidligere indlæg henviste til P-S (PSindrup)

Brugeravatar
Keldda
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 23. okt 2010, 22:57
Interesser: gamle Luftvåben/våben
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Keldda » 12. mar 2015, 17:04

Diana 35 skyder normalt med ca 220ms , rigeligt til en rotte pænt langt væk og ikke for meget til at bevare præcision
står man i lort til halsen skal man holde munden lukket

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af PSindrup » 12. mar 2015, 21:24

Kragnæs skrev:
PSindrup skrev:
Kragnæs skrev:Hej

Jeg har fulgt med i debatten vedr. Crosman Fury, da jeg har haft den i tankerne. Jeg er nu i tvivl, da jeg også gerne vil kunne skyde til måls på god afstand (ca. 20-50 meter). Nu har jeg fundet en brugt Diana model 35 (dog ikke afprøvet) til en rimelig penge. Men er det kraftigt nok, hvis jeg som P-S også gerne vil kunne skyde en rotte?

Kragnæs
Det skal jeg garanterer dig at den er. :thumbup: Den har langt højere mundingshastighed end en Diana 35.

I går skød jeg et skadedyr på 60 meters afstand, med et standard Diablo rundnæset hagl, og den faldt død om på stedet.

Peter
Tak for svar Peter

Du er ved at være ekspert mht. skydning med Crosman Fury.
Jeg kan forstå på nogle andre tråde, at du har prøveskudt div. hagl til din Crosman?
Kan du anbefale nogle hagl fremfor andre i forhold til afstand m.v.?

Venligst
Brian

Undskyld jeg i et tidligere indlæg henviste til P-S (PSindrup)
Indtil videre har jeg bedst erfaring med Diabolos rundnæsede hagl, men så snart aftenerne bliver lysere vil jeg også teste andre hagl, og på lidt længere afstande, da der jo er mindst een her i tråden der mener at "alle" hagl skyder godt på de mellemlange distancer.

Peter

KrisBang
Newbie
Newbie
Indlæg: 18
Tilmeldt: 16. mar 2015, 21:08
Interesser: Luftvåben
Geografisk sted: Frederikssund
Has thanked: 4 times

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af KrisBang » 16. mar 2015, 23:17

Tillykke med at den nu skyder lige :smile:

MEN vær ikke nervøs for at købe i Tyskland fremover. Du får tilmed en masse for dine penge :DancingBanana:

Kragnæs
Newbie
Newbie
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. mar 2015, 06:42
Interesser: luftgevær
Geografisk sted: Marstal
Has thanked: 1 time

Re: Kan slet ikke sætte 3 ens skud med Crosman Fury NP 4.5mm

Indlæg af Kragnæs » 17. mar 2015, 13:04

:bowdown:
KrisBang skrev:Tillykke med at den nu skyder lige :smile:

MEN vær ikke nervøs for at købe i Tyskland fremover. Du får tilmed en masse for dine penge :DancingBanana:
Har du nogle gode steder at handle på nettet?

Besvar