Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et Slavia 618 eller 624 til min søn?
-
- Newbie
- Interesser: Luftgevær
- Geografisk sted: 4700
Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et Slavia 618 eller 624 til min søn?
Senest rettet af Refraktorius 4. feb 2023, 20:35, rettet i alt 1 gang.
-
- Silver Member
- Interesser: Målskydning
- Geografisk sted: ThyLand
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 154 times
Re: Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et slavia 618 eller 624 til min søn?
Vil foreslå du kigger på DBA eller Gul og gratis.Yrsatheboxer skrev: ↑4. feb 2023, 19:52Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et slavia 618 eller 624 til min søn?
Hilsen Leif.
-
- Newbie
Re: Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et slavia 618 eller 624 til min søn?
Hej, jeg har gennem et stykke tid kigget de åbenlyse steder som gul og gratis mv. Der er ikke længere "våbensalg på dba så hobede at nogen herinde måske kunne pege mig i den rigtige retning
-
- Platin Member
- Interesser: Guns 'n' bunnies
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 666 times
- Been thanked: 2280 times
En købsannonce herinde. Det er faktisk et godt sted at søge. Måske er der også nogen, der responderer på tråden her.
Nogle gange skal man kigge G&G dagligt, over længere tid, for at være heldig med at finde lige det, man ønsker sig allermest.
Nogle gange skal man kigge G&G dagligt, over længere tid, for at være heldig med at finde lige det, man ønsker sig allermest.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
-
- Bronze Member
- Interesser: Alkohol, kvinder og hornmusik
- Geografisk sted: Nordfyn
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 15 times
Der er et par stykker i g&g men ikke lige den model du efterlyser, det er nok bare med at holde øje
https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q= ... DAE07e3vau
https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q= ... DKHlZmF-Rc

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q= ... DAE07e3vau
https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q= ... DKHlZmF-Rc
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!
-
- Newbie
Jeg har holdt øje et stykke tid, der kommer ikke rigtig noget op.
Der er en defekt 624 på g&g men den er i Jylland og jeg bor på sjælland. Har selv et par slaviaer. Men tak
Der er en defekt 624 på g&g men den er i Jylland og jeg bor på sjælland. Har selv et par slaviaer. Men tak

-
- Silver Member
- Interesser: Målskydning
- Geografisk sted: ThyLand
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 154 times
Nå! https://www.dba.dk/luftboesse-3-stk-luf ... 098662121/Yrsatheboxer skrev: ↑5. feb 2023, 09:58Hej, jeg har gennem et stykke tid kigget de åbenlyse steder som gul og gratis mv. Der er ikke længere "våbensalg på dba så hobede at nogen herinde måske kunne pege mig i den rigtige retning
Den første af de tre ligner nu ellers det du søger.

Hilsen Leif.
-
- Newbie
Tak, jeg har lige skrevet for at høre om model. Troede ikke man måtte sælge "våben" på dba mere? 

-
- Gold Member
- Interesser: Ammunition
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 94 times
Jeg har et par 624ere som du kan købe hvis du stadigvæk er interesseret, den ene har lige fået ny indmad (fjeder, stempel og o-ringe)Yrsatheboxer skrev: ↑5. feb 2023, 09:58Hej, jeg har gennem et stykke tid kigget de åbenlyse steder som gul og gratis mv. Der er ikke længere "våbensalg på dba så hobede at nogen herinde måske kunne pege mig i den rigtige retning
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"
-
- Newbie
Skal kun bruge 1, hvad havde du tænkt dig prismæssigt?
-
- Gold Member
- Interesser: Ammunition
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 94 times
Re: Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et Slavia 618 eller 624 til min søn?
Jeg tænker 400 plus porto for den med ny indmad
"Hvis det virker som om jeg ikke ved hvad jeg snakker om, kan det skyldes at jeg igennem alt for mange år har dykket på alt for mager blanding"
-
- Silver Member
- Interesser: luftvåben
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Geografisk sted: Vedbæk
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 70 times
Re: Er der nogen der kan hjælpe mig på med at finde et Slavia 618 eller 624 til min søn?
Du kan finde et i dag på DbA.
Han sælger to geværer for kr. 200.
Han sælger to geværer for kr. 200.
Verden består af to hovedbestanddele: Ilt og uvidenhed.
John Dobson, afdød astronom.
John Dobson, afdød astronom.