Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 8. jul 2020, 21:23

Datoerne for Statens dagjagter foreligger nu, med forbehold for Coronakrisens omfang i fremtiden.
Prisstigninger, paradoksalt nok, trods faldende udbytte i afvigte jagtsæson ift tidligere sæsoner.....
https://naturstyrelsen.dk/naturoplevels ... dagjagter/

Brugeravatar
Saze
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 555
Tilmeldt: 13. feb 2010, 00:59
Interesser: Jagt, Lang distance skydning
Geografisk sted: Aarhus
Has thanked: 100 times
Been thanked: 130 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Saze » 8. jul 2020, 21:41

Super, tak for info.
Hvor ser du prisen?
Living to enjoy life!

KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 8. jul 2020, 22:07

Saze skrev:
8. jul 2020, 21:41
Super, tak for info.
Hvor ser du prisen?
Gå ind under de enkelte distrikter, fx her:
https://naturstyrelsen.dk/naturoplevels ... oejlandet/

Bjarne41
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 608
Tilmeldt: 18. nov 2019, 13:06
Interesser: jagt - historie
Geografisk sted: midtjylland
Has thanked: 63 times
Been thanked: 82 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Bjarne41 » 8. jul 2020, 22:24

Godt man stadig har gratis krondyrjagt ....... :smile:
Jyske :dollar: har det bedst i baglommen på kedeldragten

KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 8. jul 2020, 22:58

Bjarne41 skrev:
8. jul 2020, 22:24
Godt man stadig har gratis krondyrjagt ....... :smile:
Jyske :dollar: har det bedst i baglommen på kedeldragten
Det er et tidsbesparende alternativ til store tryk- eller drivjagter i udlandet og for mit vedkommende en mulighed for at møde/ invitere forretningsforbindelser.
De fleste jyder har efterhånden mulighed for at nedlægge kronvildt i ,,baghaven”;men med licensjagtens forvarslede introduktion i DK, er muligheder for at nedlægge en hjort nok ændret....hvis det er ens ambition....

Få brændt dine Uganda$ af, inden det pengeløse samfund er en realitet:
I Sverige kan forretninger nægte at tage imod kontanter- der tillige kan være Coronainficerede - og da jeg for nogle år siden solgte et arvet maleri, skulle der redegøres overfor Danske Bank mht til salgssummens tilvejebringelse. Et generelt krav til bankerne fra SKAT i bekæmpelse af bl.a. sorte penge.

Høker
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 166
Tilmeldt: 10. jan 2010, 22:10
Interesser: Pistol / IPSC
Geografisk sted: Stoholm Jyll. Dk.
Has thanked: 41 times
Been thanked: 19 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Høker » 9. jul 2020, 12:03

KKA skrev:
8. jul 2020, 22:58
Bjarne41 skrev:
8. jul 2020, 22:24
Godt man stadig har gratis krondyrjagt ....... :smile:
Jyske :dollar: har det bedst i baglommen på kedeldragten
Det er et tidsbesparende alternativ til store tryk- eller drivjagter i udlandet og for mit vedkommende en mulighed for at møde/ invitere forretningsforbindelser.
De fleste jyder har efterhånden mulighed for at nedlægge kronvildt i ,,baghaven”;men med licensjagtens forvarslede introduktion i DK, er muligheder for at nedlægge en hjort nok ændret....hvis det er ens ambition....

Få brændt dine Uganda$ af, inden det pengeløse samfund er en realitet:
I Sverige kan forretninger nægte at tage imod kontanter- der tillige kan være Coronainficerede - og da jeg for nogle år siden solgte et arvet maleri, skulle der redegøres overfor Danske Bank mht til salgssummens tilvejebringelse. Et generelt krav til bankerne fra SKAT i bekæmpelse af bl.a. sorte penge.
troede sq netop at danske bank var løsningen når de de dobbelt sorte har hobet sig op.. :rolf: :rolf:

T-REX
This member is
This member is
Indlæg: 7708
Tilmeldt: 5. jan 2007, 18:58
Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Has thanked: 590 times
Been thanked: 1243 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af T-REX » 9. jul 2020, 12:41

Høker skrev:
9. jul 2020, 12:03
troede sq netop at danske bank var løsningen når de de dobbelt sorte har hobet sig op.. :rolf: :rolf:
Det virker først, når du har et par hundrede millioner Euro.... :puke:
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html

Lars M. L.
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 638
Tilmeldt: 9. maj 2005, 14:55
Interesser: Jagt, skydning og jagthunde
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 313 times
Been thanked: 175 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Lars M. L. » 15. jul 2020, 19:22

Er der nogen, som har købt en eller flere jagtdage ved NST? Jeg er selv fristet, men datoerne passer dårligt for mig i år.
Vh Lars

458hunter
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 14. maj 2005, 19:19
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 821 times
Been thanked: 429 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af 458hunter » 15. jul 2020, 23:30

Nogen der har været med før? Er det 5-6.000 værd?

Er fristet da det står højt på listen at prøve at nedlægge et stykke kronvildt - behøver ikke være trofæbærende, men det er en pæn sjat penge for at skyde en kalv/hind :)

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af TheDarkSide » 15. jul 2020, 23:56

Chrstn_Olsen skrev:
15. jul 2020, 23:30
Nogen der har været med før? Er det 5-6.000 værd?

Er fristet da det står højt på listen at prøve at nedlægge et stykke kronvildt - behøver ikke være trofæbærende, men det er en pæn sjat penge for at skyde en kalv/hind :)
Det er jo svært at prissætte. Det eneste du kan være sikker på at få for pengene, er muligheden for at sidde 3 timer i et skydetårn og et måltid bagefter. Resten er jo rent lotteri, ligesom jagt jo altid er.
Jeg har været med på een jagt med NST:
Cirka 10 ud af 60 jægere så absolut intet vildt og cirka 20 jægere nedlagde vildt. I gennemsnit blev der nedlagt 0,5 stykke vildt (kronvildt) pr. mand.

Jeg så pænt med kronvildt og udnyttede de to chancer jeg fik. Den ene var en "tynd" chance til en rudel i trav på godt 100 meters afstand, hvor jeg nappede en kalv. Dernæst en rudel på 130 meters afstand, hvor jeg skød en stillestående hind. Begge situationer var ilde sete ift. parolen, der opfordrerede til kortere skudhold, særligt til vildt i bevægelse.
Det var helt tydeligt at man ønskede folk skød på kort hold. F.eks. blev det oplyst at der 100 meter fra ens tårn stod en landmåler pæl. En måling med afstandmåleren sagde lige knap 70 meter til "min" pæl :impatient:

Hvis du køber en plads, så forvent ikke andet end en tur i skoven med riflen :smile:
Det er ikke negativt ment, men hvis man tropper op og forventer at skyde en masse så kan man næsten kun blive skuffet..

KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 16. jul 2020, 07:17

Lars M. L. skrev:
15. jul 2020, 19:22
Er der nogen, som har købt en eller flere jagtdage ved NST? Jeg er selv fristet, men datoerne passer dårligt for mig i år.
Vh Lars
Tog 1 plads i Klosterheden 29.10.
Satsede også på Feldborg, men selvom om min sekretær nåede at komme med i bookingen præcis kl 12 som nr 16, smed systemet mig af, da mit tlf.nr blev opfattet som ugyldigt( har haft det >20år)😡
Sikkert fordi bookingen skete fra en fast PC, så brug en ,,fablet” ved booking!

SUCCESRATEN? Tjah, jeg har været 3X i Nørlund, uden nogensinde at have set ét stk vildt. Der kommer jeg ikke mere!
Gludsted 2x( 1X uden at se noget som helst)
Kompedal (2x)kendte jeg fra konsortiedagene som vildtrigt; men det blev jo spoleret i fjor grundet militær tilstedeværelse, jvf artiklen i JÆGER.
Ulfborg 1x: så flere hundrede stk kronvildt på Vind Hede; men uden skudmulighed: Rudlerne klumpede, sikkert pga ulves tilstedeværelse i området.
Der kommer jeg heller ikke mere.
Jeg skyder heller ikke til hinder med kalv!
Så alt i alt et chancespil..
Jeg tager det kun, fordi det er enormt tidsbesparende ift udlandsjagter!

458hunter
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 14. maj 2005, 19:19
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 821 times
Been thanked: 429 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af 458hunter » 16. jul 2020, 11:08

Ok tak for alle svarene. Jeg er begunstiget med noget ret godt dåvildtjagt, så umiddelbart lyder det som om jeg ville blive lidt skuffet over at begive mig til Jylland for at betale næsten halvdelen af hvad jeg giver for min konsortieplads i et år :)

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Bofhenator » 16. jul 2020, 11:11

Chrstn_Olsen skrev:
16. jul 2020, 11:08
Ok tak for alle svarene. Jeg er begunstiget med noget ret godt dåvildtjagt, så umiddelbart lyder det som om jeg ville blive lidt skuffet over at begive mig til Jylland for at betale næsten halvdelen af hvad jeg giver for min konsortieplads i et år :)
Dåvildt smager også meget bedre end kronvildt ;-)
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Lars M. L.
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 638
Tilmeldt: 9. maj 2005, 14:55
Interesser: Jagt, skydning og jagthunde
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 313 times
Been thanked: 175 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Lars M. L. » 16. jul 2020, 12:31

Jeg har været afsted tre gange med fint resultat:
1. gang: en blank nitte. Så få dyr, ingen skudchancer, relativt få dyr på paraden (husker ikke antallet)
2. gang: så meget kronvildt, som kom for i roligt tempo. Havde tre situationer med skudchancer til frigivet vildt og skød en bronzemedaljehjort og to smalhinder i tre skud. Flot parade med mange dyr.
3. gang: sad hvor to skovspor krydsede inde i en tykning. Så ikke så mange dyr men havde to fine situationer, hvor jeg nedlagde hhv kalv + hind Og en kalv i tre skud. Fornuftig parade dog uden hjorte.

Jeg har også købt en lignende jagt i privat regi. Det fungerede også fint. Prislejet er det samme hos andre (seriøse) private udbydere, så privat eller NST er nok mest en temperamentsspørgsmål.

Vh Lars

Ps. Der er billeder af min hjort i denne tråd: viewtopic.php?f=2&t=69123&hilit=Nst&start=50

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af TheDarkSide » 16. jul 2020, 12:33

Chrstn_Olsen skrev:
16. jul 2020, 11:08
Ok tak for alle svarene. Jeg er begunstiget med noget ret godt dåvildtjagt, så umiddelbart lyder det som om jeg ville blive lidt skuffet over at begive mig til Jylland for at betale næsten halvdelen af hvad jeg giver for min konsortieplads i et år :)
Tja, hvis du nu er meget heldig og skyder en 16-ender så synes du nok det er pengene værd :blink:

Jagtledelsen var super god og alt var virkeligt velorganiseret på den jagt jeg var på. Det sætter jeg også pris på :smile:

Jeg kunne sagtens finde på at købe en plads igen, men som sagt ville jeg ikke forvente noget.
Vil man i skydetelt så brug da endelig 20.000-25.000,- på en drivjagt i udlandet :smile:

458hunter
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 14. maj 2005, 19:19
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 821 times
Been thanked: 429 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af 458hunter » 17. jul 2020, 00:12

TheDarkSide skrev:
16. jul 2020, 12:33
Chrstn_Olsen skrev:
16. jul 2020, 11:08
Ok tak for alle svarene. Jeg er begunstiget med noget ret godt dåvildtjagt, så umiddelbart lyder det som om jeg ville blive lidt skuffet over at begive mig til Jylland for at betale næsten halvdelen af hvad jeg giver for min konsortieplads i et år :)
Tja, hvis du nu er meget heldig og skyder en 16-ender så synes du nok det er pengene værd :blink:

Jagtledelsen var super god og alt var virkeligt velorganiseret på den jagt jeg var på. Det sætter jeg også pris på :smile:

Jeg kunne sagtens finde på at købe en plads igen, men som sagt ville jeg ikke forvente noget.
Vil man i skydetelt så brug da endelig 20.000-25.000,- på en drivjagt i udlandet :smile:
Det er absolut ikke fordi jeg er efter skydetelt - allerhelst ville jeg bare side stille og roligt efter en enkelt hind eller kalv, men så bliver 5-6.000 også lige i den strenge ende for oplevelsen ;)

Og det er et krav at jeg kan få dyret med hjem, ellers er der for mig ikke rigtig et formål med at skyde det.

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af TheDarkSide » 17. jul 2020, 12:11

Jeg har købt en plads i Kærgård plantage. Til 3.500,- føler jeg ikke det kan gå helt galt - Der serveres jo mad efter jagten :blink:

KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 17. jul 2020, 14:54

TheDarkSide skrev:
17. jul 2020, 12:11
Jeg har købt en plads i Kærgård plantage. Til 3.500,- føler jeg ikke det kan gå helt galt - Der serveres jo mad efter jagten :blink:
Har været inviteret med på dagjagt i Kærgaard Plantage et par x.
Spændende område; men sørg for at få trænet på hjortebanen, for vildtet lommer nærmest flyvende, da der bruges ruhår til at få det i bevægelse , herunder store hjorte, der imho, bliver stående overfor ,,traditionelle trykkere“, med mindre der stødes ind i dem.

Da jeg var der sidst( hvor Platz var blevet ny Vildtkonsulent efter Ole Jacobsen), var der en del kronvildt, der sivede ind i militærarealerne inden skytterne var på plads med en pauver parade til flg, så der blev lavet en xtra dagjagt senere, mig bekendt.
Tænker kronvildtet aner mistanke, når bildørene smækker ved ankomsten:
Der er jo ikke mange bilmodeller, der har 48 døre eller mere ;-)
Knæk og bræk!

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af TheDarkSide » 17. jul 2020, 17:30

KKA skrev:
17. jul 2020, 14:54
TheDarkSide skrev:
17. jul 2020, 12:11
Jeg har købt en plads i Kærgård plantage. Til 3.500,- føler jeg ikke det kan gå helt galt - Der serveres jo mad efter jagten :blink:
Har været inviteret med på dagjagt i Kærgaard Plantage et par x.
Spændende område; men sørg for at få trænet på hjortebanen, for vildtet lommer nærmest flyvende, da der bruges ruhår til at få det i bevægelse , herunder store hjorte, der imho, bliver stående overfor ,,traditionelle trykkere“, med mindre der stødes ind i dem.

Da jeg var der sidst( hvor Platz var blevet ny Vildtkonsulent efter Ole Jacobsen), var der en del kronvildt, der sivede ind i militærarealerne inden skytterne var på plads med en pauver parade til flg, så der blev lavet en xtra dagjagt senere, mig bekendt.
Tænker kronvildtet aner mistanke, når bildørene smækker ved ankomsten:
Der er jo ikke mange bilmodeller, der har 48 døre eller mere ;-)
Knæk og bræk!
Tak!

Jeg har nærmest ingen erfaring med riffelskydning til løbende vildt, men der er da heldigvis 5 måneder at øve sig i :smile:
Om dyrene kommer piskende eller i et mere roligt tempo afhænger vel også meget af hvor man er posteret, om det er på smalle skovspor eller i åbent klitlandskab - og ikke mindst om der er en hund efter dem.
Men spændende bliver det helt sikkert og kommer der en rudel hjorte for, er der jo gode chancer for at en af dem må nedlægges, da kun 8 & 10-endere er fredet :smile:

Lars M. L.
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 638
Tilmeldt: 9. maj 2005, 14:55
Interesser: Jagt, skydning og jagthunde
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 313 times
Been thanked: 175 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Lars M. L. » 30. nov 2020, 18:48

Er der nyt om årets jagter i NST-regi?
Hvor meget er skudt på de forskellige jagter?
Har I været heldige?
Vh Lars

KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 1. dec 2020, 07:13

Bommerlunder 26.11.:
En dåkalv, jeg skyder IKKE hinder, selvom muligheden for 3stk var der i 1. såt.
2.såt var en død såt( jeg fik så checket mails;)

Resultatet af jagten blev, at der blev nedlagt i alt 26 stk. hjortevildt. Det fordelte sig på 4 stk. kronvildt, 17 stk. dåvildt og 5 stk. råvildt.

Klosterheden 27.10.:
En kronkalv og lod 2 kronhinder gå i 1.såt
2.såt var en død såt, bortset fra mange turister.

18krondyr – 2 hjorte, 11 hinder/smalhinder, 5 kalve
1 dåpidshjort (fredet)
1 rådyr
I alt 20 stykker vildt

Der var i løbet af dagen skudt til yderligere 8 stykker kronvildt og 1 stykke råvildt der ikke blev leveret, så det er ikke en dag der går over i historien for sublim skydning.

Fælles for begge jagter var VINDSTILLE vejr, hvilket gør det enkelt for dyrene at aflure, hvor drivere og hunde befinder sig.

Christensen
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 31
Tilmeldt: 8. sep 2008, 14:44
Geografisk sted: Norddjævleøen
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Christensen » 11. dec 2020, 21:34

Så fik jeg en mail fra NST at den jagt jeg skulle have været på i næste uge er blevet aflyst pga. corona restriktioner og den jagt hos NST jeg har købt i januar, der afhænger gennemførslen af om Mette forlænger nedlukning :cry:

Vi er pressede af en hus renovering som vi er presset ud i fordi vi fik købt et hus med fugtproblemer, så det er de eneste 2 jagter jeg havde sat tid af til at skulle afsted på. Shit jeg er træt af det hele lige nu :wall:

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af Flugteren » 11. dec 2020, 21:35

Christensen skrev:
11. dec 2020, 21:34
Så fik jeg en mail fra NST at den jagt jeg skulle have været på i næste uge er blevet aflyst pga. corona restriktioner og den jagt hos NST jeg har købt i januar, der afhænger gennemførslen af om Mette forlænger nedlukning :cry:

Vi er pressede af en hus renovering som vi er presset ud i fordi vi fik købt et hus med fugtproblemer, så det er de eneste 2 jagter jeg havde sat tid af til at skulle afsted på. Shit jeg er træt af det hele lige nu :wall:
Du får vel pengene tilbage, ikke?

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af TheDarkSide » 11. dec 2020, 21:47

Christensen skrev:
11. dec 2020, 21:34
Så fik jeg en mail fra NST at den jagt jeg skulle have været på i næste uge er blevet aflyst pga. corona restriktioner og den jagt hos NST jeg har købt i januar, der afhænger gennemførslen af om Mette forlænger nedlukning :cry:

Vi er pressede af en hus renovering som vi er presset ud i fordi vi fik købt et hus med fugtproblemer, så det er de eneste 2 jagter jeg havde sat tid af til at skulle afsted på. Shit jeg er træt af det hele lige nu :wall:
Hvor henne skulle du have været på jagt i næste uge?

KKA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1064
Tilmeldt: 22. mar 2011, 20:16
Interesser: støverjagt
Geografisk sted: jylland
Has thanked: 156 times
Been thanked: 228 times

Re: Så er datoerne for dagjagter i NSTregi offentliggjort...med en pæn prisstigning!

Indlæg af KKA » 12. dec 2020, 05:06

TheDarkSide skrev:
11. dec 2020, 21:47
Christensen skrev:
11. dec 2020, 21:34
Så fik jeg en mail fra NST at den jagt jeg skulle have været på i næste uge er blevet aflyst pga. corona restriktioner og den jagt hos NST jeg har købt i januar, der afhænger gennemførslen af om Mette forlænger nedlukning :cry:

Vi er pressede af en hus renovering som vi er presset ud i fordi vi fik købt et hus med fugtproblemer, så det er de eneste 2 jagter jeg havde sat tid af til at skulle afsted på. Shit jeg er træt af det hele lige nu :wall:
Hvor henne skulle du have været på jagt i næste uge?
Mon ikke det er i en koronalukket kommune i Midtjylland eller Nordsjælland?
Selvfølgelig returneres pengene - Kan ikke forestille mig at NST trækker force majeurekortet.....

Besvar