Valg af vildtkamera: Men hvad pokker kan I anbefale?

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Besvar
Brugeravatar
Wildlife
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1537
Tilmeldt: 30. sep 2010, 19:09
Interesser: Sejlads, Jagt & Fiskeri
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 393 times
Been thanked: 333 times

Valg af vildtkamera: Men hvad pokker kan I anbefale?

Indlæg af Wildlife » 6. aug 2019, 08:30

Hej Folkens
Min mor har i bedste mening, givet mig et STEVISION vildtkamera i fødselsdagsgave fra Harald Nyborg - https://www.harald-nyborg.dk/p7867/wild-kamera-hc550a

Det ligner et billigt kina-cam og jeg har ikke den største tiltro til at det måske er af en kvalitet jeg vil kunne forliges med. Jeg tænker også at prisen på kr. 500 kunne indikere at der er potentiale for at få noget bedre, ved at få pengene tilbage og købe noget til kr. 1500.

Men hvad pokker kan I anbefale? Kan jo se at der er flere der poster nogle rigtig flotte billeder herinde.

Mit primære behov er for at lure hvem og hvornår vildtet færdes på min grund og især i min køkkenhave for tiden..

Det er primært om natten jeg møder lysende øjne, da hunden holder godt øje i dagtimerne.

Hvad kan anbefales og del meget gerne billeder taget med det du anbefaler :numberone: :NVFrules:
Senest rettet af Refraktorius 9. aug 2019, 09:42, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift præciseret.
"Never underestimate the power of stupid people in large groups."

GåsPåGaffelen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 427
Tilmeldt: 18. maj 2015, 11:52
Interesser: Jagt og pistol og langdistance
Geografisk sted: Thy!
Has thanked: 84 times
Been thanked: 102 times

Re: Valg af vildtkamera

Indlæg af GåsPåGaffelen » 6. aug 2019, 10:36

Jeg har to stk. Basic 2018 fra Jagt-jakt.dk. Dem er jeg ret imponerede af, til prisen. De har taget over 5000 billeder hen over bukkejagten, uden at dræne de 8AA batterier der er i den. Billederne er af fin kvalitet, dog lidt slørede om natten, hvis motivet er i bevægelse.

Jeg tror jeg gav 500 pr. stk på tilbud, så hvis du pranger lidt med butikker kan det nok fåes til 6-700 kr.

Besvar