jeg har brug for Hjælp til valg af jagttøj ?

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Besvar
DelleNielsen64
Newbie
Newbie
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. maj 2019, 08:46
Interesser: jagt
Geografisk sted: Nordjylland

jeg har brug for Hjælp til valg af jagttøj ?

Indlæg af DelleNielsen64 » 3. maj 2019, 08:57

Hej alle
jeg har her til den nært forestående bukkejagt, tænkt på at købe noget nyt jagttøj, jeg har bl.a. haft kig på denne jakke fra Northern Hunting: https://hunterspoint.dk/collections/jag ... ugin-jakke

Er der nogle herinde som har erfaring med denne jakke, eller Northern hunting generelt ? umiddelbart syntes jeg selv at det ser rigtig godt ud, og så er det heller ikke så dyrt

god dag
Senest rettet af Refraktorius 14. maj 2019, 09:52, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: intetsigende overskrift præciseret. Læs opslaget i small talk

Kortmentyk
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 729
Tilmeldt: 5. dec 2016, 06:35
Interesser: Riffeljagt, hjemmeladning
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 97 times
Been thanked: 286 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af Kortmentyk » 3. maj 2019, 14:24

Der er noget der ikke stemmer her....
DelleNielsen64 skrev:
3. maj 2019, 08:57

Hej alle
jeg har her til den nært forestående bukkejagt, tænkt på at købe noget nyt jagttøj, jeg har bl.a. haft kig på denne jakke fra Northern Hunting: https://hunterspoint.dk/collections/jag ... ugin-jakke

Er der nogle herinde som har erfaring med denne jakke, eller Northern hunting generelt ? umiddelbart syntes jeg selv at det ser rigtig godt ud, og så er det heller ikke så dyrt

god dag
Er du indfødt vendelbo eller tilflytter?

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af C-X » 3. maj 2019, 15:41

Mærket er ret nyt, så der er nok ikke nogen der har langvarige erfaringer med det.
Forhandleren ligeså, så nok samme sag.

A pro pro, noget der ikke stemmer, så bliver det lidt suspekt, når første forespørgsel er vedr. produkter og forhandlere fra nærmiljøet (som kunne tænkes mangler eksponering), men det er nok bare mig der er små-paraniod :smile:

:welcome:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3734
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 644 times
Been thanked: 658 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af BentxBetjent » 3. maj 2019, 16:53

C-X skrev:
3. maj 2019, 15:41

A pro pro, noget der ikke stemmer, så bliver det lidt suspekt, når første forespørgsel er vedr. produkter og forhandlere fra nærmiljøet (som kunne tænkes mangler eksponering), men det er nok bare mig der er små-paraniod :smile:

:welcome:
Jeg sidder her med samme følelse.... Men bare det ikke er Kristian, så er det vel OK.
Jeg smutter lige ud og tager min :tinfoil: på.
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

Brugeravatar
Bowman76
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 111
Tilmeldt: 13. feb 2015, 14:18
Interesser: Buejagt, lystfiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 11 times
Been thanked: 55 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af Bowman76 » 6. maj 2019, 07:34

Jeg købte for et par år siden et jagtsæt fra dem i camo. Dog direkte fra deres hjemmeside. Det er til dato det varmeste, blødeste og mest lydløse jagttøj, jeg nogensinde har haft :thumbup:

Holdbarheden fejler absolut intet, ej heller kundeservicen (bukserne var bestilt for små :oops: ) Baseret på egne erfaringer, kan jeg kun anbefale tøjet.

Brugeravatar
SHR 30.06
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 819
Tilmeldt: 9. maj 2007, 14:34
Interesser: Jagt, Jagt og jagt.....
Geografisk sted: Midtjyske Højderyg
Has thanked: 21 times
Been thanked: 60 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af SHR 30.06 » 6. maj 2019, 08:32

DelleNielsen64 skrev:
3. maj 2019, 08:57
Hej alle
jeg har her til den nært forestående bukkejagt, tænkt på at købe noget nyt jagttøj, jeg har bl.a. haft kig på denne jakke fra Northern Hunting: https://hunterspoint.dk/collections/jag ... ugin-jakke

Er der nogle herinde som har erfaring med denne jakke, eller Northern hunting generelt ? umiddelbart syntes jeg selv at det ser rigtig godt ud, og så er det heller ikke så dyrt

god dag
Jeg har den jakke du linker til. Rigtig fin. :numberone: - Har brugt den de sidste par år med stor fornøjelse. - I dag er stort set alt Härkila skiftet ud med deres kollektion hjemme hos mig :oops:
Hvorfor nøjes med tysk teknik når der kan stå finsk finmekanik i skabet?

Sako 75 30.06
Sako vixen 223

Tikka B93
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 166
Tilmeldt: 15. feb 2009, 09:32
Interesser: jagt
Geografisk sted: Midtjylland
Geografisk sted: midtjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 34 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af Tikka B93 » 6. maj 2019, 11:22

Jeg har både jakke og bukser kun brugt 2 gange jeg får det ikke brugt så kan nok købes til en lidt billiger penge skriv om størrelse hvis det har interesse

Brugeravatar
Centurion
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 685
Tilmeldt: 30. mar 2008, 15:55
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 147 times
Been thanked: 85 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af Centurion » 6. maj 2019, 11:39

BentxBetjent skrev:
3. maj 2019, 16:53
C-X skrev:
3. maj 2019, 15:41

A pro pro, noget der ikke stemmer, så bliver det lidt suspekt, når første forespørgsel er vedr. produkter og forhandlere fra nærmiljøet (som kunne tænkes mangler eksponering), men det er nok bare mig der er små-paraniod :smile:

:welcome:
Jeg sidder her med samme følelse.... Men bare det ikke er Kristian, så er det vel OK.
Jeg smutter lige ud og tager min :tinfoil: på.
Har tjekket det Centrale VirksomhedsRegister og lidt andre steder.
Jeg opfatter firmaet som et rent netfirma. Det er et forholdsvis nyt 50.000,-kroners ApS, 100% ejet af et A/S med en noget turbulent fortid. Direktøren har tilsyneladende også prøvet lidt af hvert, men det ville da være rart, om der denne gang var mere held i sprøjten, for på skærmen virker tøjet helt OK, og priserne er markant lavere end hos de store dominerende på markedet.
Selvfølgelig er det svært at løbe et nyt firma i gang, når produktet endnu ikke er kendt, og der ikke er nogen prestige forbundet med mærket, så vi kan måske bære over med lidt gratis markedsføring, hvis det nu er det, der her er tale om.
"In case of panic: don't panic"

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2970
Tilmeldt: 17. okt 2010, 23:49
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 259 times
Been thanked: 511 times

Re: Hjælp til valg af jagttøj

Indlæg af TheDarkSide » 6. maj 2019, 21:08

Jeg har lidt af Northern Huntings tøj. Jeg synes umiddelbart kvaliteten er god.. Jeg tror bestemt jeg kommer til at købe mere af deres tøj i fremtiden.

Besvar