Er der nogen der har tips til "gør det selv tårne" eller endnu bedre tegninger og dimensioner?

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
Besvar
Bager
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 113
Tilmeldt: 9. maj 2015, 10:48
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Sydvest sjælland
Has thanked: 75 times
Been thanked: 18 times

Er der nogen der har tips til "gør det selv tårne" eller endnu bedre tegninger og dimensioner?

Indlæg af Bager » 2. okt 2017, 10:49

Jeg har fået noget vildsvinejagt i Sverige på en bondes små græsmarker. Jeg vil i den forbindelse gerne bygge nogle skydetårne. Jeg må fælde alle de træer jeg gider til rafter. Jeg vil gerne have tag på. Jeg er ikke den store tømrer man har bygget et par prefabrikerede tårne, og de står da endnu :-)

Så spørger jeg:
Er der nogen der har tips til "gør det selv tårne" eller endnu bedre tegninger og dimensioner?

Jeg har lokket familien i et feriehus tæt på jagten hele efterårsferien, så jeg burde havde tid nok til at prøve mig lidt frem.

Jeg bytter for resten gerne jagt med arbejdskraft eller anden jagt. Der er plads og vildsvine nok der hvor jeg er.


Med venlig hilsen
Jens Bager
Senest rettet af Refraktorius 5. okt 2017, 09:09, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift skiftet til den fremragende linje fra indlægget. Læs gerne opslaget i small talk.

Besvar