Godkendelse af politiet? (Tid fra jagtprøve til jagttegn?)

Her kan alt om jagt, vildtpleje og naturoplevelser diskuteres og erfaringer udveksles.
voxhall
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23. apr 2015, 13:20
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Esbjerg
Been thanked: 1 time

Godkendelse af politiet? (Tid fra jagtprøve til jagttegn?)

Indlæg af voxhall » 23. apr 2015, 13:28

Hej!
Jeg har lige bestået jagtprøven i går :biggrin:

Nu er jeg så lidt interesseret i at høre hvor lang tid i har oplevet at det tog at blive godkendt af politiet.
Har allerede købt haglgevær som står opmagasineret hos en kammerat indtil at jagttegnet endeligt er i hus. - som jeg er en lille smule ivrig efter at få hjem :-)

Tak for et fedt forum!
Senest rettet af Refraktorius 12. maj 2015, 11:28, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift tilpasset indlæggets formål. Læs gerne indlægget øverst i small talk.

WilliamTaul
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 107
Tilmeldt: 10. maj 2014, 12:24
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Helgenæs
Has thanked: 10 times
Been thanked: 11 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af WilliamTaul » 23. apr 2015, 13:40

Mener at det tog omkring en lille uge, for mig :)

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af PSindrup » 23. apr 2015, 13:43

Tillykke med tegnet!

Hvor svære syntes du prøverne var, i forhold til vinterens undervisning?

På en af mine holdkammeraters eksamenshold i går var der 4 (fire!) der dumpede på handlebanen. De nåede ikke engang hen til første forhinding. :oops:

Peter

Gråskæg
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 4. nov 2010, 00:04
Interesser: pürch og fuglejagt
Geografisk sted: Polen
Has thanked: 6 times
Been thanked: 121 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Gråskæg » 23. apr 2015, 13:43

voxhall skrev:Hej!
Jeg har lige bestået jagtprøven i går :biggrin: Nu er jeg så lidt interesseret i at høre hvor lang tid i har oplevet at det tog at blive godkendt af politiet.
Har allerede købt haglgevær som står opmagasineret hos en kammerat indtil at jagttegnet endeligt er i hus. - som jeg er en lille smule ivrig efter at få hjem :-) Tak for et fedt forum!
Det kommer jo lidt an på, om der er anmærkninger, der er belastende.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af PSindrup » 23. apr 2015, 13:55

Gråskæg skrev:
voxhall skrev:Hej!
Jeg har lige bestået jagtprøven i går :biggrin: Nu er jeg så lidt interesseret i at høre hvor lang tid i har oplevet at det tog at blive godkendt af politiet.
Har allerede købt haglgevær som står opmagasineret hos en kammerat indtil at jagttegnet endeligt er i hus. - som jeg er en lille smule ivrig efter at få hjem :-) Tak for et fedt forum!
Det kommer jo lidt an på, om der er anmærkninger, der er belastende.
Du mener at tætte bånd til den lokale rockerklub kan virke forsinkende på processen? :giggle: :rolf:

Peter

voxhall
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23. apr 2015, 13:20
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Esbjerg
Been thanked: 1 time

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af voxhall » 23. apr 2015, 14:15

PSindrup skrev:Tillykke med tegnet!

Hvor svære syntes du prøverne var, i forhold til vinterens undervisning?

På en af mine holdkammeraters eksamenshold i går var der 4 (fire!) der dumpede på handlebanen. De nåede ikke engang hen til første forhinding. :oops:

Peter
Tak! - det er fandme dejligt at have overstået :-)

Teoriprøven var ikke som tidligere blot et udpluk af spørgsmål/billeder taget fra bogen.
Men konstrueret af forbundet udelukkende til prøven, hvilket jeg var lidt nervøs over. Det gik dog rigtig fint, havde kun en enkelt fejl i teorien.

Vi oplevede også en 4-5 stykker der faldt på handlebanen, de nåede ikke at afgive skud, så det var nok afstanden den var galt med. - jeg havde 0 fejl i den og har svært ved st forstå at den kan glippe.

Alt i alt synes jeg faktisk at min lærer havde forberedt mig ganske tilfredsstillende.

Skal du også op til jagtprøven eller er den i hus?

voxhall
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23. apr 2015, 13:20
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Esbjerg
Been thanked: 1 time

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af voxhall » 23. apr 2015, 14:18

WilliamTaul skrev:Mener at det tog omkring en lille uge, for mig :)
Så er jeg ikke så bekymret, har hørt om behandling af våbentilladelser på op til flere måneder!!!

voxhall
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23. apr 2015, 13:20
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Esbjerg
Been thanked: 1 time

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af voxhall » 23. apr 2015, 14:20

Gråskæg skrev:
voxhall skrev:Hej!
Jeg har lige bestået jagtprøven i går :biggrin: Nu er jeg så lidt interesseret i at høre hvor lang tid i har oplevet at det tog at blive godkendt af politiet.
Har allerede købt haglgevær som står opmagasineret hos en kammerat indtil at jagttegnet endeligt er i hus. - som jeg er en lille smule ivrig efter at få hjem :-) Tak for et fedt forum!
Det kommer jo lidt an på, om der er anmærkninger, der er belastende.
Så vidt jeg ved skulle dee ikke være nogen problemer!
Har kun fået enkelte bøder pga urinering på offentlige arealer :prisoner:

Mener at man skal have været for en dommer og fået en dom, eksempelvis for vold eller lign :)

Gråskæg
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 4. nov 2010, 00:04
Interesser: pürch og fuglejagt
Geografisk sted: Polen
Has thanked: 6 times
Been thanked: 121 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Gråskæg » 23. apr 2015, 14:24

voxhall skrev:
Gråskæg skrev:
voxhall skrev:Hej!
Jeg har lige bestået jagtprøven i går :biggrin: Nu er jeg så lidt interesseret i at høre hvor lang tid i har oplevet at det tog at blive godkendt af politiet.
Har allerede købt haglgevær som står opmagasineret hos en kammerat indtil at jagttegnet endeligt er i hus. - som jeg er en lille smule ivrig efter at få hjem :-) Tak for et fedt forum!
Det kommer jo lidt an på, om der er anmærkninger, der er belastende.
Så vidt jeg ved skulle dee ikke være nogen problemer!
Har kun fået enkelte bøder pga urinering på offentlige arealer :prisoner:

Mener at man skal have været for en dommer og fået en dom, eksempelvis for vold eller lign :)
Det er nu ikke rigtigt, det kan også bare være en bødestraf. Politiet skal skønne og tage stilling til hver enkelt sag.

Tonnytot
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 686
Tilmeldt: 17. mar 2007, 21:54
Interesser: Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 86 times
Been thanked: 48 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Tonnytot » 23. apr 2015, 14:44

Hvis du ikke har lavet noget fy inden for de sidste 5 år, så skal du have "pletter på papiret" i alvorligere grad, før de vil stritte imod en godkendelse af dig.
Og er der tale om ret milde/irrelevante ting inden for disse 5 år, så kan du nu sagtens blive godkendt, alligevel.
Senest rettet af Tonnytot 23. apr 2015, 14:50, rettet i alt 1 gang.
Frihed frem for alt

Gråskæg
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 4. nov 2010, 00:04
Interesser: pürch og fuglejagt
Geografisk sted: Polen
Has thanked: 6 times
Been thanked: 121 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Gråskæg » 23. apr 2015, 14:50

Det er ikke kun ved nyt jagttegn at Politiet skal godkende, det gælder også ved den årlige fornyelse.
Hvis der foreligger hændelser, der kan skabe tvivl, så skal der tages konkret stilling.

Tonnytot
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 686
Tilmeldt: 17. mar 2007, 21:54
Interesser: Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 86 times
Been thanked: 48 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Tonnytot » 23. apr 2015, 15:12

Men jeg har dog hørt at flere har modtaget en samtykkeerklæring som de først skulle returnere, for at kunne få den årlige fornyelse af jagttegnet.

Og dette også selv om de kun har været registreret med ubetydelige småting. Om sidstnævnte kun var i en periode og den praksis evt er blevet klaget væk igen, ved jeg intet om.
Frihed frem for alt

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af PSindrup » 23. apr 2015, 15:21

voxhall skrev:
PSindrup skrev:Tillykke med tegnet!

Hvor svære syntes du prøverne var, i forhold til vinterens undervisning?

På en af mine holdkammeraters eksamenshold i går var der 4 (fire!) der dumpede på handlebanen. De nåede ikke engang hen til første forhinding. :oops:

Peter
Tak! - det er fandme dejligt at have overstået :-)

Teoriprøven var ikke som tidligere blot et udpluk af spørgsmål/billeder taget fra bogen.
Men konstrueret af forbundet udelukkende til prøven, hvilket jeg var lidt nervøs over. Det gik dog rigtig fint, havde kun en enkelt fejl i teorien.

Vi oplevede også en 4-5 stykker der faldt på handlebanen, de nåede ikke at afgive skud, så det var nok afstanden den var galt med. - jeg havde 0 fejl i den og har svært ved st forstå at den kan glippe.

Alt i alt synes jeg faktisk at min lærer havde forberedt mig ganske tilfredsstillende.

Skal du også op til jagtprøven eller er den i hus?
Skal op den 27/5 kl. 10:00 i Sorø

Dem der dumpede på min kammerats hold, nåede ikke engang ned til den første forhinding, så hans kone - der stod og så på - mente at det måtte være noget med våbenhåndteringen, for de var, så vidt hun kunne se, ikke engang nået til den første afstandsbedømmelse. :wall: Hvordan man kan bumme så tidligt, forstår jeg ikke helt ...

Peter

Brugeravatar
FT Cocker
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 198
Tilmeldt: 16. feb 2011, 12:15
Interesser: Hund, jagt og trædrejning
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af FT Cocker » 23. apr 2015, 15:31

Det kan man hvis man glemmer at åbne og efterse geværet når man tager det op. Eller peger i en forkert retning, eller sweeper forbi nogen. Disse ting kan ske når man er nervøs, og det er der nogen der bliver..

Der er vel ikke nogen der går op til en jagtprøve for at dumpe. Vi har ikke alle ligemeget flair for det samme. Klappen kan godt gå ned.

Fortæl os endelig hvordan det gik når du selv har været til prøve.

FT Cocker/Peter
Sauer 202 jaguar costom 6,5*55, Zeiss classic diavari 3-12*56
Vz 24 8*57js
Baikal ij27 o/u 12/70
Bühag suhl s/s 12/70
Winner spezial s/s 12/70

voxhall
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23. apr 2015, 13:20
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Esbjerg
Been thanked: 1 time

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af voxhall » 23. apr 2015, 15:41

Tonnytot skrev:Hvis du ikke har lavet noget fy inden for de sidste 5 år, så skal du have "pletter på papiret" i alvorligere grad, før de vil stritte imod en godkendelse af dig.
Og er der tale om ret milde/irrelevante ting inden for disse 5 år, så kan du nu sagtens blive godkendt, alligevel.

Jeg kan ikke engang huske hvornår jeg sidst har fået en bøde, og har aldrig været for en dommer, så håber at det går :-))

voxhall
Newbie
Newbie
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23. apr 2015, 13:20
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Esbjerg
Been thanked: 1 time

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af voxhall » 23. apr 2015, 15:47

Skal op den 27/5 kl. 10:00 i Sorø

Dem der dumpede på min kammerats hold, nåede ikke engang ned til den første forhinding, så hans kone - der stod og så på - mente at det måtte være noget med våbenhåndteringen, for de var, så vidt hun kunne se, ikke engang nået til den første afstandsbedømmelse. :wall: Hvordan man kan bumme så tidligt, forstår jeg ikke helt ...

Peter[/quote]

Rigtigt som andre skriver er den nok gal med våbenbetjeningen. Hvis ikke man efterser geværet inden den bliver lukket med patroner i, er det tak for i dag.

Knæk og bræk!
:danish:

Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 7. maj 2011, 20:27
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 287 times
Been thanked: 301 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af 308 W » 23. apr 2015, 15:56

PSindrup skrev:
voxhall skrev:
PSindrup skrev:Tillykke med tegnet!

Hvor svære syntes du prøverne var, i forhold til vinterens undervisning?

På en af mine holdkammeraters eksamenshold i går var der 4 (fire!) der dumpede på handlebanen. De nåede ikke engang hen til første forhinding. :oops:

Peter
Tak! - det er fandme dejligt at have overstået :-)

Teoriprøven var ikke som tidligere blot et udpluk af spørgsmål/billeder taget fra bogen.
Men konstrueret af forbundet udelukkende til prøven, hvilket jeg var lidt nervøs over. Det gik dog rigtig fint, havde kun en enkelt fejl i teorien.

Vi oplevede også en 4-5 stykker der faldt på handlebanen, de nåede ikke at afgive skud, så det var nok afstanden den var galt med. - jeg havde 0 fejl i den og har svært ved st forstå at den kan glippe.

Alt i alt synes jeg faktisk at min lærer havde forberedt mig ganske tilfredsstillende.

Skal du også op til jagtprøven eller er den i hus?
Skal op den 27/5 kl. 10:00 i Sorø

Dem der dumpede på min kammerats hold, nåede ikke engang ned til den første forhinding, så hans kone - der stod og så på - mente at det måtte være noget med våbenhåndteringen, for de var, så vidt hun kunne se, ikke engang nået til den første afstandsbedømmelse. :wall: Hvordan man kan bumme så tidligt, forstår jeg ikke helt ...

Peter
Det er godt der er nogle der dumper på våben håndtering, så de farlige kan blive siet fra..

Sendt fra min D5803

LFuppen
Banned
Banned
Indlæg: 2496
Tilmeldt: 10. jan 2012, 17:32
Interesser: Jagt, håndvåben og militærhist
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 371 times
Been thanked: 189 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af LFuppen » 23. apr 2015, 18:39

voxhall skrev:


Har kun fået enkelte bøder pga urinering på offentlige arealer :prisoner:
Hvis du bliver ved med det, så undgå offentlige bygninger fremover :giggle:
Ellers tillykke til en lokal med tegnet :thumbup:
Utaknemmelighed er verdens løn!!!

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af PSindrup » 23. apr 2015, 20:39

FT Cocker skrev:Det kan man hvis man glemmer at åbne og efterse geværet når man tager det op. Eller peger i en forkert retning, eller sweeper forbi nogen. Disse ting kan ske når man er nervøs, og det er der nogen der bliver..

Der er vel ikke nogen der går op til en jagtprøve for at dumpe. Vi har ikke alle ligemeget flair for det samme. Klappen kan godt gå ned.

Fortæl os endelig hvordan det gik når du selv har været til prøve.

FT Cocker/Peter
Det skal jeg nok, og det er bestemt ikke sikkert at jeg består, men jeg dumper ikke på strækningen mellem våbenstativet og første "forhindring" - lige præcis det har vi øvet til bevidstløshed til undervisningen og på skydebanen, og det falder mig i øvrigt også helt naturligt at kikke i løbene medes de stadig peger opad.

Peter

Brugeravatar
Elbæk
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 6305
Tilmeldt: 15. okt 2007, 15:01
Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 559 times
Been thanked: 1340 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Elbæk » 23. apr 2015, 22:13

Da jeg var oppe, var der en ældre mand som dumpede på våbenhåndtering, ca. 10 sekunder efter han havde samlet bøssen op fra stativet. I stedet for at knække bøssen og kontrollere om den var ladt, lagde han resolut geværet i hvil på højre skulder og begav sig på "jagt".
Prøvesagkyndige stoppede ham, pegede på våbnet, og spurgte meget bydende; "Har du ikke glemt noget?" Ingen respons fra manden side... Prøvesagkyndig informerede herefter manden om at prøven desværre var slut og at han var dumpet grundet forkert våbenhåndtering. Til dette svarede manden; "Det er sådan man gør i militæret!!!" Til dette spurgte prøvesagkyndige; "Måske... Men, er det det du har lært på dit våbenkursus?" Hvortil manden svarede; "Det kan jeg ikke huske!".

Tidligere på dagen var samme mands kone dumpet, med et meget højt antal fejl, til teoriprøven. Ingen af de andre aspiranter havde set parret (som var i startren af 60'erne) før - og ingen vidste hvilket kursus de havde deltaget i.
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Gråskæg
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 4. nov 2010, 00:04
Interesser: pürch og fuglejagt
Geografisk sted: Polen
Has thanked: 6 times
Been thanked: 121 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Gråskæg » 24. apr 2015, 00:07

Elbæk skrev:Da jeg var oppe, var der en ældre mand som dumpede på våbenhåndtering, ca. 10 sekunder efter han havde samlet bøssen op fra stativet. I stedet for at knække bøssen og kontrollere om den var ladt, lagde han resolut geværet i hvil på højre skulder og begav sig på "jagt".
Prøvesagkyndige stoppede ham, pegede på våbnet, og spurgte meget bydende; "Har du ikke glemt noget?" Ingen respons fra manden side... Prøvesagkyndig informerede herefter manden om at prøven desværre var slut og at han var dumpet grundet forkert våbenhåndtering. Til dette svarede manden; "Det er sådan man gør i militæret!!!" Til dette spurgte prøvesagkyndige; "Måske... Men, er det det du har lært på dit våbenkursus?" Hvortil manden svarede; "Det kan jeg ikke huske!".
Tidligere på dagen var samme mands kone dumpet, med et meget højt antal fejl, til teoriprøven. Ingen af de andre aspiranter havde set parret (som var i startren af 60'erne) før - og ingen vidste hvilket kursus de havde deltaget i.
Hvem siger at de i det hele taget har gået på kursus? Måske havde de bare fået en pludselig indskydelse, at nu ville de tage jagttegn.
Er det for øvrigt et krav, at man skal have deltaget i et kursus før man går op til en prøve?

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5848
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Mapzter » 24. apr 2015, 00:17

Gråskæg skrev:Er det for øvrigt et krav, at man skal have deltaget i et kursus før man går op til en prøve?
Ja, det er nu et krav for at kunne gå op til jagtprøven.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af PSindrup » 24. apr 2015, 07:22

Gråskæg skrev:
Elbæk skrev:Da jeg var oppe, var der en ældre mand som dumpede på våbenhåndtering, ca. 10 sekunder efter han havde samlet bøssen op fra stativet. I stedet for at knække bøssen og kontrollere om den var ladt, lagde han resolut geværet i hvil på højre skulder og begav sig på "jagt".
Prøvesagkyndige stoppede ham, pegede på våbnet, og spurgte meget bydende; "Har du ikke glemt noget?" Ingen respons fra manden side... Prøvesagkyndig informerede herefter manden om at prøven desværre var slut og at han var dumpet grundet forkert våbenhåndtering. Til dette svarede manden; "Det er sådan man gør i militæret!!!" Til dette spurgte prøvesagkyndige; "Måske... Men, er det det du har lært på dit våbenkursus?" Hvortil manden svarede; "Det kan jeg ikke huske!".
Tidligere på dagen var samme mands kone dumpet, med et meget højt antal fejl, til teoriprøven. Ingen af de andre aspiranter havde set parret (som var i startren af 60'erne) før - og ingen vidste hvilket kursus de havde deltaget i.
Hvem siger at de i det hele taget har gået på kursus? Måske havde de bare fået en pludselig indskydelse, at nu ville de tage jagttegn.
Er det for øvrigt et krav, at man skal have deltaget i et kursus før man går op til en prøve?
Jo det er.
Din instruktør skal bl.a. "skrive under på" at du har været på skydebanen 2 gange og afgivet 50 skud.

Peter

Jensor
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 184
Tilmeldt: 27. maj 2010, 15:51
Interesser: Jagt og dimser
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 27 times
Been thanked: 6 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af Jensor » 24. apr 2015, 07:24

Ikke for at kapre tråden helt, men da jeg var til prøve var der en der dumpede ved duerne for at svinge et ladt våben lige forbi instruktørens mellemgulv. Han fortalte det selv og man kunne se det gav et lille gib i ham bare at snakke om det.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Godkendelse af politiet.

Indlæg af PSindrup » 24. apr 2015, 07:28

Jensor skrev:Ikke for at kapre tråden helt, men da jeg var til prøve var der en der dumpede ved duerne for at svinge et ladt våben lige forbi instruktørens mellemgulv. Han fortalte det selv og man kunne se det gav et lille gib i ham bare at snakke om det.
Vi har kapret den allerede. :giggle:

Hvis man kan finde på at gøre noget så åndssvagt, så har man heller ikke noget at gøre på en jagt - eller bare at have et ladt våben i hånden, for den sags skyld. :thumbdown:

Hvordan i himlens navn kan man finde på at gøre sådan - og så endda til en prøve? :shame: :???:

Peter

Besvar