Problem med Mail til Windows "Vi arbejder stadig på det"

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
GT9
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 12. sep 2009, 13:08
Interesser: Pistol-riffel skydning og jagt
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 65 times
Been thanked: 70 times

Problem med Mail til Windows "Vi arbejder stadig på det"

Indlæg af GT9 » 2. jul 2018, 20:29

Hej

Som nævnt har jeg problemer med min Mail til Windows 10.

Sendt fra Mail til Windows 10 står de i mail programmet som "sender" eller "Vi arbejder stadig på det" selv om mailen er er landet i modtagers mail bakke.

Det er irriterende at man ikke kan se om de virkelig er sendt.

Det er en @webspeed.dk mail konto og jeg har utallige gange kontrolleret at opsætningen er jf. YOUSEE's anvisninger.

Nogen der kan hjælpe ?
Norwegian Blue Parrot

JRexA
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4855
Tilmeldt: 5. jan 2007, 18:58
Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Has thanked: 209 times
Been thanked: 512 times

Re: Problem med Mail til Windows "Vi arbejder stadig på det"

Indlæg af JRexA » 4. jul 2018, 12:38

Det tyder på at Windows Mail aldrig får svar, fra Serveren til afsendelse af Mail (SMTP Serveren)

Jeg har jævnligt set dette problem, hvis der er et antivirusprogram, der skanner den udgående post.
Så prøv evt. at deaktivere skanning af udgående e-mail, i dit antivirusprogram.


Alternativt, skift til noget andet, end Windows Mail.
Jeg benytter selv Mozilla Thunderbird, til mine private mailkonti.

https://www.thunderbird.net/
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
Jesper Rex

Besvar