Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Caspian1911 » 30. jan 2018, 20:59

Det er denne tråd det drejer sig om: https://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=14&t=71942

Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i denne tråd, jeg selv har skrevet i. Det plejer jeg at gøre. Nogen der har en forklaring?
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Bofhenator » 31. jan 2018, 09:25

Caspian1911 skrev:Det er denne tråd det drejer sig om: https://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=14&t=71942

Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i denne tråd, jeg selv har skrevet i. Det plejer jeg at gøre. Nogen der har en forklaring?
Jeg får kun notifikationer hvis jeg bliver citeret i en tråd, sådan tror jeg altid det har været?
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Kristian_J
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 24. jul 2012, 21:08
Interesser: Langdistanceskydning
Geografisk sted: Glostrup
Has thanked: 49 times
Been thanked: 162 times

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Kristian_J » 31. jan 2018, 09:29

Yup.

Men du kan følge tråden under Mine Indlæg
... assistance from a distance!

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Caspian1911 » 31. jan 2018, 10:08

Kristian_J skrev:Yup.

Men du kan følge tråden under Mine Indlæg
Bofhenator skrev:
Caspian1911 skrev:Det er denne tråd det drejer sig om: https://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=14&t=71942

Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i denne tråd, jeg selv har skrevet i. Det plejer jeg at gøre. Nogen der har en forklaring?
Jeg får kun notifikationer hvis jeg bliver citeret i en tråd, sådan tror jeg altid det har været?
Det er fuldstændig rigtigt, men jeg er både citeret og trykker flere gange om dagen på nye indlæg, og der er bare ikke dukket noget op. :???:
Mine indlæg bruger jeg meget sjældent, da svar på mine indlæg plejer at vise sig under nye indlæg.
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Brugeravatar
Krung
This member is
This member is
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 10. apr 2012, 10:46
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 443 times
Been thanked: 486 times

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Krung » 31. jan 2018, 10:30

Hvilken slags notifikationer savner du? Hvis jeg overvåger en tråd, får jeg ikke nogen ny mail, før jeg har været inde og se det sidste mail drejede sig om.

Der er også en forsinkelse indbygget. Der kan være 2 eller flere svar, før første notifikation dukker op på mail.

Det overrasker nogle gange mig.
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af ReneKJ » 31. jan 2018, 11:33

Caspian1911 skrev: Det er fuldstændig rigtigt, men jeg er både citeret og trykker flere gange om dagen på nye indlæg, og der er bare ikke dukket noget op. :???:
Mine indlæg bruger jeg meget sjældent, da svar på mine indlæg plejer at vise sig under nye indlæg.
Får du fra andre tråde?
Har du tjekket dit brugerkontrolpanel?

Hvis jeg nu skulle tage min IT-paranoia hat på, så antager jeg at der lige er kørt en eller anden form for batch-job for at nulstille folks supporter-status.
Måske har det påvirket noget andet?
kontrol.JPG

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Caspian1911 » 31. jan 2018, 13:22

ReneKJ skrev:
Caspian1911 skrev: Det er fuldstændig rigtigt, men jeg er både citeret og trykker flere gange om dagen på nye indlæg, og der er bare ikke dukket noget op. :???:
Mine indlæg bruger jeg meget sjældent, da svar på mine indlæg plejer at vise sig under nye indlæg.
Får du fra andre tråde?
Har du tjekket dit brugerkontrolpanel?

Hvis jeg nu skulle tage min IT-paranoia hat på, så antager jeg at der lige er kørt en eller anden form for batch-job for at nulstille folks supporter-status.
Måske har det påvirket noget andet?

kontrol.JPG
Jeg får fra andre tråde, og mit brugerkontrolpanel ser helt normalt ud.

Det, der undrer mig mest, er, at tråden ikke er dukket op under "vis nye indlæg". Det synes jeg er sært. Men hva, når man arbejder på Apple-produkter, hvor firmaet har sin egen profil ind over, så sker der til til tider mystiske ting.
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Indlæg: 5601
Tilmeldt: 3. jun 2004, 22:59
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 667 times
Been thanked: 596 times

Re: Jeg har ikke fået notifikationer om indlæg i en tråd, jeg selv har skrevet i.

Indlæg af Marius » 31. jan 2018, 17:34

ReneKJ skrev:
Caspian1911 skrev: Det er fuldstændig rigtigt, men jeg er både citeret og trykker flere gange om dagen på nye indlæg, og der er bare ikke dukket noget op. :???:
Mine indlæg bruger jeg meget sjældent, da svar på mine indlæg plejer at vise sig under nye indlæg.
Får du fra andre tråde?
Har du tjekket dit brugerkontrolpanel?

Hvis jeg nu skulle tage min IT-paranoia hat på, så antager jeg at der lige er kørt en eller anden form for batch-job for at nulstille folks supporter-status.
Måske har det påvirket noget andet?

kontrol.JPG
(Svede svede)
Det.. Æh.. burde ikke påvirke profil indstillinger, men vores stakkels mailserver kunne godt bære skylden.
Det er ved ar være overdue med serverskift, det sker i uge 7(sic!)
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

Besvar