jagt stige lokaliserings app

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
Henrik2950
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 90
Tilmeldt: 11. jun 2014, 17:18
Interesser: Alt der siger bang
Geografisk sted: Nord Sjælland
Has thanked: 12 times
Been thanked: 13 times
Kontakt:

jagt stige lokaliserings app

Indlæg af Henrik2950 » 27. dec 2017, 08:03

Vi har et forholdsvist stort jagtområde med omkring 20 stiger og tårne.

Da det meste er skov, kan det nogle gange være svært når man driver at navigere til de forskellige stiger/tårne.
Vi har fin mobil dækning, så har prøvet med google maps, men har ikke fået det til at fungere særligt godt, da den helst vil benytte sig af veje og stier.

Det må da findes en IPhone GPS app hvor man kan plotte stigerne ind og måske også indtegne jagt området, så man kan se hvor man er og i hvilken retning en stige er?.
Jeg har ledt på appstore, men har ikke lige umiddelbart kunne finde noget der så lovende ud, og som ikke kostede en bondegård uden at man kunne prøve den først.
Jeg har ikke noget problem med at betale for en sådan app så længe jeg ved at den så også virker.

Er der nogle NVF’er der bruger en sådan app og har nogle gode anbefalinger ?


Mvh
Henrik

Brugeravatar
Kleth
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5290
Tilmeldt: 27. mar 2013, 15:20
Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 971 times
Been thanked: 725 times

Re: jagt stige lokaliserings app

Indlæg af Kleth » 27. dec 2017, 08:07

Vores konsortie i Jylland anvender Easyhunt.com som har en app der kan vise kort over området og der kan indplaceres stiger og andet. Tillader man deres app at bruge lokationen kan man også få vist ens egen placering på kortet - det har jeg fundet nyttigt flere gange, netop til at finde stiger.
Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”

Besvar