Spørgsmål om takkefunktionen

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Besvar
Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Spørgsmål om takkefunktionen

Indlæg af Bofhenator » 30. sep 2017, 12:25

Jeg har lagt mærke til mit "takketal" bevæger sig, ind i mellem op og ind i mellem ned. Hvordan det bevæger sig op er jeg helt med på ;-) men ned undre mig? Jeg har lagt mærke til jeg ind i mellem har fået et tak for et indlæg i small talk af en af dem der kan det, er det når sådan et indlæg falder for aldersgrænsen at der tælles ned igen?
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14306
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Re: Spørgsmål om takkefunktionen

Indlæg af Lycon » 30. sep 2017, 14:47

Bofhenator skrev:Jeg har lagt mærke til mit "takketal" bevæger sig, ind i mellem op og ind i mellem ned. Hvordan det bevæger sig op er jeg helt med på ;-) men ned undre mig? Jeg har lagt mærke til jeg ind i mellem har fået et tak for et indlæg i small talk af en af dem der kan det, er det når sådan et indlæg falder for aldersgrænsen at der tælles ned igen?
Jeg kan ikke svare dig på det. Men det er sandsynlig at det forholder sig som du siger.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21658
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Spørgsmål om takkefunktionen

Indlæg af Refraktorius » 30. sep 2017, 20:17

Det lyder sandsynligt.
Køb og Salg autosletter og indimellem sletter vi også en tråd der er løbet af sporet.
Det er dog som regel Small Talk det går ud over, og vi har med iskoldt overlæg frakoblet takkefunktionen der.

Jeg tror jeg vil slentre ned i sandkassen, og være lidt kreativ.

Lycon, hvis der dukker nogen indlæg op, som du ikke selv erindrer at have skrevet, jeg takker dig som en vanvittig, og de så er væk igen.... Så skal du ikke være mere end almindeligt bekymret.
:biggrin:
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21658
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Spørgsmål om takkefunktionen

Indlæg af Refraktorius » 30. sep 2017, 20:25

Eksperimentet virkede.

Jeg oprettede et indlæg (min indlægstæller gik +1), omdøbte forfatteren til Lycon (min indlægstæller gik -1, hans gik +1).
Jeg takkede ham (hans takketæller gik +1), og den faldt 1 igen, da jeg så slettede indlægget.

Det sjove er, at det ikke virkede i Sandkassen, så den er åbenbart sat op til, at når man tosser rundt der, så forstyrrer man ikke noget af det administrative. Men i det her forum virker det.

:DancingBanana:
Teorier er godt, eksperimenter giver svar.
Maxim 14: "Mad Science" means never stopping to ask "what's the worst thing that could happen?"
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Spørgsmål om takkefunktionen

Indlæg af Bofhenator » 1. okt 2017, 08:56

Refraktorius skrev:Eksperimentet virkede.

Jeg oprettede et indlæg (min indlægstæller gik +1), omdøbte forfatteren til Lycon (min indlægstæller gik -1, hans gik +1).
Jeg takkede ham (hans takketæller gik +1), og den faldt 1 igen, da jeg så slettede indlægget.

Det sjove er, at det ikke virkede i Sandkassen, så den er åbenbart sat op til, at når man tosser rundt der, så forstyrrer man ikke noget af det administrative. Men i det her forum virker det.

:DancingBanana:
Teorier er godt, eksperimenter giver svar.
Maxim 14: "Mad Science" means never stopping to ask "what's the worst thing that could happen?"
Bum :-)
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Besvar