Ønsker du at donere til NVF?

Alt om software, sikkerhed, kryptering m.m. Spørg og der er sikkert en der kan hjælpe.
Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Interesser: Jagt, W.W.II.
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 691 times
Been thanked: 583 times
Kontakt:

Ønsker du at donere til NVF?

Indlægaf Lycon » 16. feb 2017, 17:54

Såfremt du måtte have ønske om at støtte NVF med et økonomisk bidrag, kan du indbetale kroner 200,00 på nedenstående kontonummer. Som en lille erkendelighed vil vi kvittere med et Billede ikon, der vises i dit profilvindue, i stedet for patronrækken.
Support NVF.jpg
Support ikonet som det bliver vist i dit profilvindue.
Support NVF.jpg (36.2 KiB) Vist 462 gange

Bemærk at din indbetaling på kroner 200,00 kun giver visning af billede ikonet i indeværende kalenderår. Hvis du indbetaler efter 1. juli, kan du dog nøjes med at indbetale kroner 100,00, som så vil dække sidste halvdel af indeværende år.

Hvert år i januar/februar vil alle brugerne få tilsendt en påmindelse om, at supporten for det forgangne år er udløbet, men at det er muligt at forny sin support for indeværende år.

Donationsbeløbet kan indsættes på Danske Netbank på følgende kontonummer:

4791 4791006937

Husk at skrive dit Brugernavn i beskedfeltet, da vi ellers ikke har mulighed for at tilføje Billede til din profil.
"When cryptography is outlawed only outlaws will have privacy."

Brugeravatar
Fru Nielsen
This member is
This member is
Interesser: camping. målskydning
Geografisk sted: Hornsyld
Been thanked: 2 times

Re: Ønsker du at donere til NVF?

Indlægaf Fru Nielsen » 21. feb 2017, 15:02

Hej med jer
Jeg har igen i år donerert de 200kr som årlig støtte den 9.2.2017 men har ikke fået en bekræftelse på de er modtaget,
måske har jeg ikke noteret på indbetalingen at beløbet kommer fra undertegnede Fru Nielsen
Hva skal jeg gøre?
Adresse editeret af Mod
Du har fået et supportikon, :numberone: jeg tjekker op på betaling i aften. :razz:

Brugeravatar
LapuaMagnum
This member is
This member is
Interesser: Langspyt & jagt
Geografisk sted: Schweiz
Has thanked: 641 times
Been thanked: 229 times

Indlægaf LapuaMagnum » 21. feb 2017, 15:07

Fru Nielsen skrev:Hej med jer
Jeg har igen i år donerert de 200kr som årlig støtte den 9.2.2017 men har ikke fået en bekræftelse på de er modtaget,
måske har jeg ikke noteret på indbetalingen at beløbet kommer fra undertegnede Fru Nielsen
Hva skal jeg gøre?

Hej Fru nielsen,

Kan du ikke skrive til en admin privat så du ikke har alle dine oplysninger her på siden. Det er et offentlig forum og alle inkl. tosser kan læse med her.

En venlig opfordring.

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

PSindrup
Platin Member
Platin Member
Interesser: Lerdueskydning, salonrifler mm
Geografisk sted: Stenlille, midtsjælland
Has thanked: 456 times
Been thanked: 70 times

Indlægaf PSindrup » 21. feb 2017, 16:58

Hvis du/I åbnede for muligheden for at man også kunne indbetale med PayPal eller MobilePay, så gætter jeg på at der ville komme mange flere indbetalinger.

Lige nu sidder jeg ikke med mine kontooplysninger, men havde jeg haft adgang til at kunne betale med ovenstående metoder, ville jeg kunne have betalt med det samme. :giggle:

Peter
Våben hører til på jagten, på skydebanen og i våbenskabet.

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Interesser: Jagt, W.W.II.
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 691 times
Been thanked: 583 times
Kontakt:

Indlægaf Lycon » 21. feb 2017, 20:51

Fru Nielsen skrev:Hej med jer
Hva skal jeg gøre?
Adresse editeret af Mod
Du har fået et supportikon, :numberone: jeg tjekker op på betaling i aften. :razz:

Jeg har nu tjekket op på sagen, og og jeg kan ikke se at vi har modtaget noget fra dig.
Kan du tjekke om overførslen er blevet tilbageført, eventuelt pga. forkert indtastet kontonummer?
"When cryptography is outlawed only outlaws will have privacy."

Tilbage til "PC-, Elektronikhjørnet & Teknisk Drift."