Hjælp til at finde Safariland hylster til G34, lig det danske til Neuhausen

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
Charlie don't surf
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 380
Tilmeldt: 7. maj 2007, 12:25
Interesser: Samlervåben og Sortkrudt
Geografisk sted: Thy_
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Hjælp til at finde Safariland hylster til G34, lig det danske til Neuhausen

Indlæg af Charlie don't surf » 7. jan 2022, 20:20

Hej,
Jeg er ved at hjælpe en kammerat med at finde et Safariland hylster til Glock 34, lig det som forsvaret har brugt til deres Pistol M/49 alias Neuhausen.
Hylstret til P M/49 hedder 6004M 710 og jeg tænker det er special konfigureret med tilbehør efter specs fra forsvaret (Første billede)
Det jeg kan komme tættest på, når det skal være til en G34, er dette https://safariland.com/products/model-6 ... ster-19858
men ikke helt magen til det danske. Jeg tænker dog at QLS spændet skal købes ved siden af og eftermonteres.
Så er der den flap, som sidder øverst (Vist på nederste billede) Er den aftagelig? -for det er ikke på det danske hylster.
Så er er nogle som er kloge Safariland hylstre, så vil hjælp blive modtaget med kyshånd. Syntes det er lidt svært at finde rundt i deres modeller for at finde noget som matcher den danske vesion.
Vedhæftede filer
Safariland Neuhausen.jpg
Safariland Neuhausen.jpg (176.07 KiB) Vist 584 gange
Safariland hylster.jpg
Safariland hylster.jpg (31.2 KiB) Vist 584 gange
Charlie Lima Lima

Brugeravatar
10SFGA
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. jan 2008, 00:31
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: Hjælp til at finde Safariland hylster til G34, lig det danske til Neuhausen

Indlæg af 10SFGA » 8. jan 2022, 10:55

Hej.
Ja den kan tages af. Skal den have samme type sikringer som det Forsvaret bruger på SIG P320'eren.
Hvis ja vil jeg mene det skal være Part 6360-683-551

Besvar