Aftræk på Margolin MCM

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
MartinKnudsen
Newbie
Newbie
Indlæg: 18
Tilmeldt: 25. mar 2016, 13:58
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Aftræk på Margolin MCM

Indlæg af MartinKnudsen » 12. okt 2019, 19:52

Jeg har købt mig en Baikal Margolin MCM.
Den skyder super godt, ingen fejl eller mangler, på trods af alderen og oprindelsesland.

Men!
Aftrækket er for let... Egentligt synes jeg selv at det er helt fint. Jeg har kun haft den i få uger, skudt lidt øvelse på banen og derefter haft den med på terræn - hvor jeg scorede mit bedste resultat indtil videre. Har indtil nu skudt med en S&W 617.

Da vi testede aftrækket, så gik den af alt for tidligt. Og det ved vi jo alle, at det ikke er godt...

Hvem ved noget om denne Russiske skyder? Jeg kan intet finde på interwebbet omkring aftrækjustering på sådan en pløkker..

Det er ikke en ukendt pistol, så nogen må vide noget...

Kan nogen hjælpe?
S&W 617
S&W 686
STI Spartan

Greyberd63
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:14
Interesser: Westernskydning og genladning
Geografisk sted: hovedstadsområdet
Has thanked: 475 times
Been thanked: 312 times

Re: Aftræk på Margolin MCM

Indlæg af Greyberd63 » 12. okt 2019, 20:11

MartinKnudsen skrev:
12. okt 2019, 19:52
Jeg har købt mig en Baikal Margolin MCM.
Den skyder super godt, ingen fejl eller mangler, på trods af alderen og oprindelsesland.

Men!
Aftrækket er for let... Egentligt synes jeg selv at det er helt fint. Jeg har kun haft den i få uger, skudt lidt øvelse på banen og derefter haft den med på terræn - hvor jeg scorede mit bedste resultat indtil videre. Har indtil nu skudt med en S&W 617.

Da vi testede aftrækket, så gik den af alt for tidligt. Og det ved vi jo alle, at det ikke er godt...

Hvem ved noget om denne Russiske skyder? Jeg kan intet finde på interwebbet omkring aftrækjustering på sådan en pløkker..

Det er ikke en ukendt pistol, så nogen må vide noget...

Kan nogen hjælpe?
Har ikke læst det hele, men det ser ud til at der står noget også om aftræk justering

http://www.australiancynic.com/MCM.pdf


Mvh
Grey

MartinKnudsen
Newbie
Newbie
Indlæg: 18
Tilmeldt: 25. mar 2016, 13:58
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Aftræk på Margolin MCM

Indlæg af MartinKnudsen » 12. okt 2019, 20:54

Ja, den har jeg også læst. Det eneste det omhandler er aftrækker-stop. Desværre ikke noget om aftrækker-vægt. :blink:
S&W 617
S&W 686
STI Spartan

Besvar