Hvad er jeres erfaringer med Cerakote?

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
SuneHJ
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1. dec 2015, 15:11
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 25 times

Hvad er jeres erfaringer med Cerakote?

Indlæg af SuneHJ » 24. sep 2019, 08:54

Hej

Jeg vil høre om der er nogle herinde der har fået våben (-dele) cerakote'd og hvad erfaringerne har været.
Fra Youtube får man det indtryk, at det er meget bedre end at male med spraydåse og det virker umiddelbart plausibelt :fun:
Ikke så langt fra hvor jeg bor kan man for anstændige priser få lavet en cerakote af sine stumper på den helt rigtige måde og min AR10 skulle gerne se ud som om den nye farve kommer fra fabrikken da det er noget dyrt isenkram.

Mvh. Sune
Senest rettet af Lycon 24. sep 2019, 16:44, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Emnelinjen er ændret til at afspejle indlæggets indhold, ligesom tråden er flyttet til det korrekte forum.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9702
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1726 times
Been thanked: 2152 times
Kontakt:

Re: Cerakote

Indlæg af Bofhenator » 24. sep 2019, 09:03

SuneHJ skrev:
24. sep 2019, 08:54
Hej

Jeg vil høre om der er nogle herinde der har fået våben (-dele) cerakote'd og hvad erfaringerne har været.
Fra Youtube får man det indtryk, at det er meget bedre end at male med spraydåse og det virker umiddelbart plausibelt :fun:
Ikke så langt fra hvor jeg bor kan man for anstændige priser få lavet en cerakote af sine stumper på den helt rigtige måde og min AR10 skulle gerne se ud som om den nye farve kommer fra fabrikken da det er noget dyrt isenkram.

Mvh. Sune
Jeg har fået ceracoated en Ruger pistol, det er flere år siden, det holder godt, men ikke evigt, hvis det bliver lavet ordentligt ser det godt ud.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Ølgaard
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 27. apr 2009, 12:52
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 378 times
Been thanked: 320 times

Re: Cerakote

Indlæg af Ølgaard » 24. sep 2019, 10:57

Se på ARMIS, han er ret god til det og billig, der er flere på hans side og priser.

:razz: :razz:

Besvar