Aftrækker spørgsmål

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Rularo
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 26
Tilmeldt: 22. okt 2018, 16:30
Interesser: Pistol
Geografisk sted: København
Been thanked: 1 time

Aftrækker spørgsmål

Indlæg af Rularo » 10. jun 2019, 18:57

Jeg har en Jericho 941 F, med både DA og SA. Jeg vil gerne have en ny aftrækker i og jeg ved at Tanfoglio passer over på, spørgsmålet er så bare om jeg skal have en SA eller DA aftrækker?

Tak for hjælpen på forhånd

APE74
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13. dec 2017, 17:07
Interesser: Sportskydning
Geografisk sted: PA- USA
Has thanked: 5 times
Been thanked: 20 times

Re: Aftrækker spørgsmål

Indlæg af APE74 » 10. jun 2019, 21:38

ville det ikke kraeve en del nye komponenter ($$$) at lave den SA eller DA ??

men ser ikke nogen ide i DA , det vil kun give et langt sejt/tungt aftraek - hvorfor ikke bare beholde DA/SA ?? naar du lader den (ladegreb) er den i SA med mindre du decocker den .. er saadan jeg altid skyder min SIG (SA)

kiggede engang paa en billig SIG P226 i DAK, men ville blive ret omstaendigt at lave den om til DA/SA

Rularo
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 26
Tilmeldt: 22. okt 2018, 16:30
Interesser: Pistol
Geografisk sted: København
Been thanked: 1 time

Re: Aftrækker spørgsmål

Indlæg af Rularo » 10. jun 2019, 22:18

APE74 skrev:
10. jun 2019, 21:38
ville det ikke kraeve en del nye komponenter ($$$) at lave den SA eller DA ??

men ser ikke nogen ide i DA , det vil kun give et langt sejt/tungt aftraek - hvorfor ikke bare beholde DA/SA ?? naar du lader den (ladegreb) er den i SA med mindre du decocker den .. er saadan jeg altid skyder min SIG (SA)

kiggede engang paa en billig SIG P226 i DAK, men ville blive ret omstaendigt at lave den om til DA/SA
Jeg mente mere at den både kunne skyde som DA og SA, Jeg har vidst fundet frem til at hvis man tager en DA aftrækker, så beholder man både SA og DA. Hvis man vælger en SA aftrækker, så har man kun SA, Fordi aftrækker ikke kan komme ligeså langt frem (men er ikke sikker, prøver stadig og lede efter nogle flere svar)

Besvar