Nogen der kender SIMWAY skydesimulator betjening?

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Nogen der kender SIMWAY skydesimulator betjening?

Indlæg af LapuaMagnum » 7. feb 2017, 21:01

Er der nogen som kender SIMWAY skydesimulator, da jeg går og overvejer at købe en, men har ingen idè om produktet er godt eller skidt, eller om det kræver en masse for at få det op og kører. Så hvis nogen kender det må de meget gerne komme med input.

Alting ser jo altid flot og lækkert ud når det bliver vist som en reklame :smile:

http://www.simway.se

På forhånd tak!

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
Fredericianer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1034
Tilmeldt: 26. sep 2007, 02:50
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 112 times
Been thanked: 49 times

Re: Nogen der kender SIMWAY skydesimulator betjening?

Indlæg af Fredericianer » 7. feb 2017, 21:29

Jeg har vist set (og prøvet) det på jagtmessen i Odense sidste år. Det var sjovt nok, men jeg synes det var meget 'computerspil-agtig'. Jeg fik kun mulighed for at prøve den ene bane, og det var med de lette 'rifler' der følger med. Det kan være andre baner der er bedre end den jeg prøvede, og jeg kan også forestille mig at det vil hjælpe med en rigtig riffel frem for dem der følger med sættet.

Havde det været billigere, kunne jeg måske godt have været fristet, men ikke til prisen (6300 EURO ifølge hjemmsiden).
Never confuse verbosity with veracity.

Besvar