Revolver til terræn - (det blev en S&W 586)

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 218 times
Been thanked: 530 times
Kontakt:

Re: Revolver til terræn - (det blev en S&W 586)

Indlægaf Fast Fumble » 19. jun 2017, 09:19

Ras.Killing skrev:Nå. Jeg er ikke lige kommet videre med 586'eren i første omgang...

... Til gengæld er der noget andet i vente :biggrin:

Funny - den der er da lidt nyere, og alligevel har den fast slagstift. Jeg troede de nyere modeller (med udskifteligt sigtekorn) også havde flydende slagstift?

Mht dit 586 problem - har du fået tjekket om tromlen kan bevæge sig frem og tilbage, når den er lukket? Tjekket hvor meget materiale rim'en på patronerne har at stå på, når du ikke bruger moonclips? Er slagstiften hel? (Det er den nok, ellers kunne man nok se det på billedet af dine fænghætter). Klikkere kan du ganske rigtigt kun inspicere på IKKE afskudte patroner.
Hvilken rebound spring bruger du? Standard? eller lettere? Hvad med mainspring (den til hammeren), der den skiftet?
Mvh.
Fast Fumble

Brugeravatar
Ras.Killing
Silver Member
Silver Member
Interesser: Riffeljagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 21 times
Been thanked: 55 times

Re: Revolver til terræn - (det blev en S&W 586)

Indlægaf Ras.Killing » 19. jun 2017, 11:50

Tror faktisk ikke den er så ny. Det er en ''Eurotarget'' model. Hvad jeg selv har kunnet komme frem til, så er den/de på højde med deres Target Champions o.lign. Denne model er så bare samlet/bygget ved Tyske AKAH med stumper leveret af S&W. Så det er meget muligt det er en ældre model, men med et par nyere/opgraderede stumper som f.eks. udskiftelig korn.

Den er også med square butt, så skæftet passer over på fra 586'eren.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Bidt af en gal pistolskytte!!!

Tilbage til "Skydning & Våbenteknik."