Søger en med rødpunktsigte/S&W Victory i Aalborg Skyttekreds.

Tal om alt inden for den ædle sportsgren og her kan du også stille skyde-, våbentekniske og kosmetiske spørgsmål.
Besvar
Brugeravatar
AalborgBK1885
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 168
Tilmeldt: 5. feb 2022, 02:23
Interesser: Skydning/Fodbold/Dyr
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 40 times
Been thanked: 20 times

Søger en med rødpunktsigte/S&W Victory i Aalborg Skyttekreds.

Indlæg af AalborgBK1885 » 13. maj 2022, 12:21

Hej folkens

Jeg søger et medlem i Aalborg Skyttekreds, der har en pistol med et rødpunktsigte, da jeg rigtigt gerne vil prøve det. Så hvis jeg må have lov at skyde 5-10 prøveskud og så en serie på 30 skud, så ville det være lækkert, og så giver jeg gerne en øl/sodavand bagefter, eller et par æsker .22 krudt. Jeg må hellere få nævnt, at det skal være en .22, og ellers er der ingen krav. Hvis man har en S&W 22 Victory pistol også, så vil jeg også meget gerne prøveskyde den - med eller uden rødpunktsigte.

Jeg søger en herinde, da det er de samme 20-30 mennesker, jeg oplever at støde på i min forening, og der har jeg ikke set en S&W Victory, og dem der har modificeret pistoler med rødpunktsigte i klubben, det er de mere seriøse skytter, og deres grej vil jeg ikke "pille ved", og risikere at tabe :giggle:

Så det kunne være, at jeg var heldig, at der sad et medlem derude, som havde netop en Victory og/eller rødpunktsigte, som de trængte til at få luftet, og måske ville lade mig have glæden af at prøve.

Jeg er i klubben hver eneste onsdag fra 17.30, så jeg er til rådighed der, hvis det er. Det der med at skulle rundt til andre klubber, det er ikke aktuelt, da jeg er på lift/offentlig transport, og gerne vil være i min egen forening :smile:

/AalborgBK
Wise men talk, because they have something to say.

Fools talk, because they have to say something.

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5848
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Søger en med rødpunktsigte/S&W Victory i Aalborg Skyttekreds.

Indlæg af Mapzter » 13. maj 2022, 12:43

Der er ingen S&W Victory registreret i Aalborg Skyttekreds. Men Ras.Killing har en, og han kommer da til Dall en gang i mellem, og kunne sikkert overtages til at tage sin med.
Men du skal da ikke holde dig tilbage fra at høre om du må prøve et medlems .22 med Rødpunkt. Du kommer ikke til at tabe en skyder. Andreas kan garanteret overtales.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Brugeravatar
AalborgBK1885
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 168
Tilmeldt: 5. feb 2022, 02:23
Interesser: Skydning/Fodbold/Dyr
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 40 times
Been thanked: 20 times

Re: Søger en med rødpunktsigte/S&W Victory i Aalborg Skyttekreds.

Indlæg af AalborgBK1885 » 13. maj 2022, 13:01

Mapzter skrev:
13. maj 2022, 12:43
Der er ingen S&W Victory registreret i Aalborg Skyttekreds. Men Ras.Killing har en, og han kommer da til Dall en gang i mellem, og kunne sikkert overtages til at tage sin med.
Men du skal da ikke holde dig tilbage fra at høre om du må prøve et medlems .22 med Rødpunkt. Du kommer ikke til at tabe en skyder. Andreas kan garanteret overtales.
Hej Mapzter

Tak for dit svar.

Ja, jeg ved godt, at ham Ras.Killing har en - jeg har skrevet en del PB med ham forleden omkring netop denne pistol, sammensætning osv, så jeg vil da spørge ham, hvis han kommer til Dall.

Mener du ham Andreas med "Amerikaneren", der vandt sin klasse forleden? Ham havde jeg i tankerne, og ville faktisk have spurgt efter, om han havde en bruger herinde, så jeg kunne sende en besked til ham, men jeg vidste ikke, om det ville være brud på de GDPR-regler - man må jo snart ikke ikke udlevere det mindste på hinanden mere :fun: Jeg gik nemlig med hans hold rundt til stævnet, da jeg hjalp til på første hold, og der fik jeg snakket lidt med ham, og det er virkelig en fed pistol, som han har, og netop den, ville jeg elske at skyde en serie med :)

Jeg vil håbe, at han måske ser indlægget her :rock:
Wise men talk, because they have something to say.

Fools talk, because they have to say something.

Besvar