Hæ - hæææææ.......
Hvor det dog svinger i lille Danmark :
Tirsdag morgen: Go morgen, skat. Jeg har tænkt lidt inat. Skal vi ikke køre til Svendborg og kigge på en Rem. LTR 223, Hygge lidt, sove i telt og sådan? Joeeee......
Tirsdag eftermiddag hos Michaels jagt: Pakken er betalt. (LTR-S&B- bipod)Vil du se den inden du køre tilbage till Frederikshavn imorgen?.....Jaeee, ikke skat?
Onsdag formiddag ringer våbensmeden (forøvrigt alle tiders guttermand der bare ved noget om skydning. Ham ville jeg gerne møde en mørk vinter aften på et værtshus

så ville jeg gi en fadbamse) LTRen er færdig. Telt, kone og datter smidt i bilen og kigge vidunderet.......Fed. Hjemover til Frederikshavn.
Torsdag formiddag, Hjørring politi: kr.420,- må jeg være fræk og spørge om du vil faxe tilladelsen til Svendborg? Sæ,fø,li
Fredag formiddag: Gruset knaser på gårdspladsen, buldogen gør i hundegården.......posten kommer???? Er det bare regninger eller???
Posten skeler over til hundegården......åbner døren forsigtigt, tøver lidt da hun ser mig storme over gårdspladsen med gruset sprøjtende rundt om ørene........
Yes......hun trækker en ca en meter lang kassen ud af bilen Yes Yes.
Imorgen tidlig skal det tordne i nord. Uha, jeg glæder mig.